Lataus iPhonelle hyvällä vauhdilla, "valmistellaan päivitystä" vaihe näyttää kestävän ikuisuuden...iPad tarjoilee "Ohjelmistopäivitys epäonnistui" messua.
Kyllä tää tästä.
MacBook Pro 15" 2,2GHz i7 | 16 GB | 256 SSD
MacBook Pro 13" 2,8 GHz i7 | 16 GB | 500 SSD
iPad (9th Gen) WiFi + Cel
iPhone 15 Pro Max 256GB
Apple Watch Series 7
★ Snögee on tullut tupaan. Spadaa handuun ★
- Helsingin Sanomat 27.1.2013
niinniin kirjoitti:728 Mb ja vaan 10 min kesti! Nopeeta toimintaa tällä kertaa Apple! Nyt valmistelee päivitystä varten!
Onko tuo varmasti oikean kokoinen ? Tuo "pieni" koko vain hämäsi, nimittäin gm versio oli minulla 1,14gb (tosin kyseessä ipad mini, että en tiedä vaikuttaako)
iTunes-päivitys ei jaksa käynnistyä (tosin Xcode päivittyy kiltisti), aikaisempi iTunes ei löydä päivitystä ja iPhonen päivityssysteemi kertoo "Ei voida etsiä päivityksiä".
Pitänee kokeilla huomenaamulla uudestaan, kun yli-innokkaat päivittäjät valtaavat kaiken kaistan servereiltä.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
Miten on, mulla phonessa vielä 6.1 JB:n takia. Eikä tuo tarjoo mulle edes seiskaa vielä vaan 6.1.4:sta. Eikö tuon yli päivitys muka onnistu? Yritin ladata -> "ei oikeutta pyydettyyn resurssiin"
Macbook Air 11" | iMac 27” 5K | Macbook Black legenda | iPhone X | iPad mini | AppleTV3 | WATCH series 3
alexo kirjoitti:Miten on, mulla phonessa vielä 6.1 JB:n takia. Eikä tuo tarjoo mulle edes seiskaa vielä vaan 6.1.4:sta. Eikö tuon yli päivitys muka onnistu? Yritin ladata -> "ei oikeutta pyydettyyn resurssiin"
Kokeile ladata 6.1.4 ilman itunesia. Esim. Täällä olevista linkeistä. Edit: Vaikka ei noi näytä toimivan sen paremmin.
Viimeksi muokannut jiitee, 18.9.2013 klo 20.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äh. Sain jo ladattua tuon koko paketin, minkä jälkeen se jäi jumittamaan johonkin preparing-kohtaan. Fiksuna ihmisenä sammutin ja käynnistin puhelimen. Nyt se yrittää aloittaa latausta alusta, eikä suostu edes aloittamaan.
Thoth kirjoitti:Äh. Sain jo ladattua tuon koko paketin, minkä jälkeen se jäi jumittamaan johonkin preparing-kohtaan. Fiksuna ihmisenä sammutin ja käynnistin puhelimen. Nyt se yrittää aloittaa latausta alusta, eikä suostu edes aloittamaan.
Mä odottelin kaikessa rauhassa vaikka meni, about puol tuntia. Nyt tuo asentuu tossa mutta ei tota nopeeks voi haukkua.