iOS 7 kokemuksia
-
Re: iOS 7 kokemuksia
Viesti Kirjoittaja trani »
-
Viesti Kirjoittaja itula »
Hmm... vanhaan tapaan...skaalaa nyt kyllä mutta en saa jäämään sellaiseksi kuin haluaisin. Ehkä on aika vaihtaa myös kansikuvaa. Kiitos ohjeesta!E-W kirjoitti:Se johtuu parallax-toiminnosta. Ota se pois päältä, niin toimii taas vanhaan tapaan.itula kirjoitti:Lukitulla näytöllä aiemmin oikein skaalautunut kuva on nyt megakokoa eikä sitä voi skaalata vaikka näytöllä lukee Siirrä ja skaalaa. Ei vain toimi.
Ohjeeksi esim. http://iosguides.net/turn-off-parallax- ... nds-ios-7/
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Nyt se lista ilmestyi tännekinjomppa kirjoitti:Kas, itse sain nyt jonkun listan näkyviin ensimmäistä kertaa, tosin enpä tuonne ole vilkuillutkaan. Listassa on "Odottavat päivitykset" ja "Päivitetty 25. syyskuuta 2013". Näemmä siis automaattinen päivitys toimii oikeasti (Odottavista siirtyi kamaa tuonne toiseen listaan).Esa66 kirjoitti:Ei minulla vaan ole tuommoista listaa, ne häviää siitä heti kun avaa(vaikka ilmoittaa päivityksistä kuvakkeessa) appstoren. Ja tosiaan iOS7 4s
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iPhone 14+
-
Viesti Kirjoittaja pikkuapuri »
Ja esim. uudempi iPhoto 11 vaatii uudemman käyttiksen kuin Snow Leopardin. Eli ... koko kone uusiksi käyttäjärkkineen, jotta saa kuvat Phonesta iPhotoon. Ei tää Applelta ihan putkeen mene?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Ihan oikeasti.
-
Viesti Kirjoittaja tAnE »
Minun iPhone 5 päivitettynä iOS 7 + iPhoto 09 toimivat yhdessä. Juuri siirsin kuvat. Tämä siis Snow Leopardilla niinkuin sinullakin.pikkuapuri kirjoitti:Sellaisen nyt äkkäsin, että Snow Leopardissa oleva iPhoto 09 ei tunnista enää iOS7:lla varustettua iPhonea?
Ja esim. uudempi iPhoto 11 vaatii uudemman käyttiksen kuin Snow Leopardin. Eli ... koko kone uusiksi käyttäjärkkineen, jotta saa kuvat Phonesta iPhotoon. Ei tää Applelta ihan putkeen mene?
Oletko kokeillut Kuvansiirtäjää? iPhoneni näkyi myös siellä.
-
Viesti Kirjoittaja WhatUpDoe »
iMitenIhanaa kirjoitti:Läpinäkyvyys on muuten ihan hienon näköistä, mutta ei kai sentään Safarin yläpalkin tarvitse olla läpinäkyvä? Aika häiritsevä kun nettisivu näkyy sieltä läpi, voisi olla vaikka vähän sumennusta.
En tiedä miltä yläpalkkisi näyttää mutta kyllä sen kuuluisi olla yhtä blurrattu kuin "ohjauskeskus". Jos näin ei ole niin ensin hard-reset, jos ei auta niin restoree itunesista ja ota käyttöön uutena.
-
Viesti Kirjoittaja shaber »
itula kirjoitti:Hmm... vanhaan tapaan...skaalaa nyt kyllä mutta en saa jäämään sellaiseksi kuin haluaisin. Ehkä on aika vaihtaa myös kansikuvaa. Kiitos ohjeesta!E-W kirjoitti:Se johtuu parallax-toiminnosta. Ota se pois päältä, niin toimii taas vanhaan tapaan.itula kirjoitti:Lukitulla näytöllä aiemmin oikein skaalautunut kuva on nyt megakokoa eikä sitä voi skaalata vaikka näytöllä lukee Siirrä ja skaalaa. Ei vain toimi.
Ohjeeksi esim. http://iosguides.net/turn-off-parallax- ... nds-ios-7/
-
Viesti Kirjoittaja jannu93 »
Nyt ihmetyttää kun täällä porukka kehuu että toimii sulavasti uusi IOS 7 vanhemmilla laiteilla.mikaw_ kirjoitti:Optimointia kaipaisi iPad 3:lle, animaatiot eivät ole sulavia.
Itsellä iPhone 4 ja ainut mikä toimii sulavasti on safarin scrollaus. Esim asetusten viettäminen on aivan hiukan töksähtelevää, tällä sivulla ei grafiikkaa, ei mitään ihmeellistä. Jotenkin nyt optimointi on huonoa. Toimiiko siis jollakin oikeasti nämä vanhemmat laitteet sulavasti? (iPad2, iPad3 ja iPhone 4).
Olen kokeillut yhtä iPhone 5:sta ja oli sulava käyttää.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja jtvirtanen »
Itseäni tässä lainatessa täytynee todeta, että nyt skulaa ihan ok lukitusnäytöltä biisien pauset, playt jne. Mitään en tehnyt, en buutannut jne. Hyvä näin :-)jtvirtanen kirjoitti:No nyt löysin itse yhden bugin tai mikä ikinä. Eli Spotify soimaan, pistät puhelimen kiinni...ei mitään hyvin soi jne. No mutta sit painat "pausea" ja eipäs saakkaan enää takas soimaan vaikka kuinka naputtaa pausea et muuttus "playksi". Huonosti selitetty mut ehkä joku ymmärräs heh. Eikä siis onnistu lukitusnäytöltä tai jos puhelimen avaa ja vetää sen alavalikon esiin. Täytyy siis mennä itse Spotifyyn ja painaa playtä. Hmnnnn
-
Viesti Kirjoittaja salmiakki »
En muista tarkalleen mitä kaikkea aukkoa on ollut, ehkä joku muu osaa antaa tarkemman vastauksen? Itsellä on päällimmäisenä huolena että seiskan myötä huomio suuntautuu uuteen käyttöjärjestelmään eikä iOS6:selle enää tule korjauksia. iOS6:stakin käytettiin muistaakseni korjaamaan aiempia tietoturvaongelmia, ja päivitysten jättäminen väliin tuntuu pieneltä riskiltä.Mikael K. kirjoitti:Millaisia ongelmia siinä on? Olen tietämätön, kun en ole seurannut siitä käytävää keskustelua.salmiakki kirjoitti:Hyvä jos pärjää, itse olen vähän kahden vaiheilla että päivitänkö (puhelimena 4s)... Toisaalta vanhan käyttiksen käyttäminen tuntuu tietoturvaongelmineen huolettavalta --jomppa kirjoitti: Toki iOS6 kärsii tietoturvaongelmista lopun elämäänsä (Apple voisi pikkuhiljaa tehdä jonkun suunnitelman myös vanhojen versioiden paikkaamisesta, nykyisellä menolla kädessä on ennenpitkää bottipommi), mutta sillä pärjännee varsin hyvin.
Oliko pikkuapurilla 4/4s? Itsellä on 4s, onko kuvansiirtäjä ratkaisu sillekin jos seiskan myötä iPhoto tekisi tenän? Toistaiseksi ei ole mahdollisuutta hankkia uutta konetta että saisin päivitettyä Snoukasta ylöspäin, ja jos valokuvatkin lakkaavat skulaamasta niin saa minun osaltani jäädä. Muutenkin on ottanut päähän että iPhoto on ainoa tapa saada ne koneelle, mutta olenko sitten missannut totaalisesti tuon Kuvansiirtäjän...?tAnE kirjoitti:Minun iPhone 5 päivitettynä iOS 7 + iPhoto 09 toimivat yhdessä. Juuri siirsin kuvat. Tämä siis Snow Leopardilla niinkuin sinullakin.pikkuapuri kirjoitti:Sellaisen nyt äkkäsin, että Snow Leopardissa oleva iPhoto 09 ei tunnista enää iOS7:lla varustettua iPhonea?
Oletko kokeillut Kuvansiirtäjää? iPhoneni näkyi myös siellä.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja Storck »
Ei se tarkoita että kaikilla toimii. Uskokaa jo, vaikka naapurilla toimii niin ei tarkoita että kaikilla toimii.amanita kirjoitti:Ihan oikeasti nelkku toimii ongelmitta uusimmalla käyttiksellä.
Jotkut menee jopa rikki omia aikojaan, ei kaikki.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja atco0706 »
-
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Kirjoita Mäkin hakuun Kuvansiirtäjä, niin löydät ohjelman.straight kirjoitti:Mihin kuvansiirtäjä ja mistä?
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja imarre »
Ipad mini sen sijaan hieman jopa nopeutui seiskaan päivittämisen jälkeen.
Aika paljon on netissä valitusta hitaudesta vanhemmilla laitteilla. Jospa tuleva päivitys korjaa tilannetta.
-
En tarkoita nyt juuri sinua, mutta kun itse olen niin tarkka tuosta lagaamisesta, että hirvittää. Niin toiset ei huomaa eroa sujuvuuden suhteen vaikka kuinka olisi eroa ruudun päivityksessä. Ja tietenkin jos siihen ei muutenkaan laita painoarvoa tai katso sillä silmällä niin ei eroja nää.E-W kirjoitti:Ihan oikeasti kaksi nelosta toimii meillä ongelmitta.
Nyt sitten tosiaankin iPhone 4 mielestäni lagaa. Asetuksien nollaus poisti yhden lagaamisen, kun lukitus näytöltä siirrytään kotivalikkoon.
Jään odottelemaan seuraavaa päivitystä jos olisivat saaneet korjattua noita animaatioita.
Tälläinen korjaus ainakin tuli silloin kun kansiot tulivat IOS:iin niin aluksi kansion aukaisu lagasi, mutta seuraavassa versiossa se korjattiin ja käyttö kansioiden suhteen muuttui smuutiksi.
Voisiko uutenna käyttöönotolla olla korjaavia vaikutuksia?
-
Samalta tuntuu nelosen käyttö.imarre kirjoitti:Ihan oikeasti ei toimi iphone nelonen yhtä sutjakasti kuin ennen. On ikäänkuin hieman unessa. Kaikki netistä löytämäni nopeuttamiskikat olen tehnyt. Ei vaikutusta. Mitään imessage yms. ongelmia en ole kuitenkaan havainnut.
Ipad mini sen sijaan hieman jopa nopeutui seiskaan päivittämisen jälkeen.
Aika paljon on netissä valitusta hitaudesta vanhemmilla laitteilla. Jospa tuleva päivitys korjaa tilannetta.
-
Iphone 4s + iOS 7 apua?!
Viesti Kirjoittaja kirvesma »
Mulla on Ip 4s ja päivitin siihen tuon iOS 7 version. Ny o ongelmia enemmä ku ikinä aijemmi...

Wi-fi ei enää jostai kumman syystä toimi, näkyy vaan harmaana koko palakki eikä saa kytkettyä päälle eikä pois?!

Järjestelmän moon palauttanu usiaan otteesee itunesilla ja puhelimella mutta ei siitä mitään apua ole
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Muutenki puhelin liikkuu ku vammaane makuupussista...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Osaako joku auttaa vai täytyy varmaan alkaa suunnittelee mätäomenan vaihtoa samsungii jos se pelittää paremmin..
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jospa kerrataan tuo kommentointiani edeltävä viesti, jossa olevaan kysymykseen vastasin. Mikäli päädyt edelleenkin pitämään minua idioottina, ole hyvä vain.Storck kirjoitti:Ei se tarkoita että kaikilla toimii. Uskokaa jo, vaikka naapurilla toimii niin ei tarkoita että kaikilla toimii.amanita kirjoitti:Ihan oikeasti nelkku toimii ongelmitta uusimmalla käyttiksellä.
Jotkut menee jopa rikki omia aikojaan, ei kaikki.
jannu93 kirjoitti:
Nyt ihmetyttää kun täällä porukka kehuu että toimii sulavasti uusi IOS 7 vanhemmilla laiteilla.
Itsellä iPhone 4 ja ainut mikä toimii sulavasti on safarin scrollaus. Esim asetusten viettäminen on aivan hiukan töksähtelevää, tällä sivulla ei grafiikkaa, ei mitään ihmeellistä. Jotenkin nyt optimointi on huonoa. Toimiiko siis jollakin oikeasti nämä vanhemmat laitteet sulavasti? (iPad2, iPad3 ja iPhone 4).
Olen kokeillut yhtä iPhone 5:sta ja oli sulava käyttää.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka