ipod taitaapi olla hajalla.
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
ipod taitaapi olla hajalla.
Viesti Kirjoittaja olliakselin »
nelossukupolven värinäytöllinen 20GB podi on, ja nyt se on ilmeisestikin hajalla. Playnappi ei toimi enää kuin ajoittain ja muutenkin podin toiminta hidastunut huomattavasti. Pakkasesta tämä ei voi johtua, koska pod on ollut kaksi viime viikkoa sisällä. eli mitä toimenpiteitä suosittelette? Laitanko huoltopyynnön takuupalveluun vai kuinka..? Ja toinen kysymys: kuinka tuo iPodin huolto menee? Tuleeko sieltä jotkut jätkät hakemaan vai...?
-
Re: ipod taitaapi olla hajalla.
Viesti Kirjoittaja hipics »
Tosta itse ongelmasta en osaa sen kummempia sanoa, mutta huolto on mennyt ittellä ainakin näin:
Voit soittaa applen tukeen ja ne voi laittaa tnt:n kaverit hakemaan sen kotiovelta huoltoon. Tällä hetkellä siellä on vaan aikamoiset jonot kuulemma. Toinen vaihtoehto on kiikuttaa laite omine nokkinesi mihin tahansa noista valtuutetuista apple huolloista(Esim. officeline tai varimport).
Hajotin tyttöystävän photon ja toimimme jälkimmäisellä tavalla koska apple tuessa oltiin äärimmäisen nihkeitä tilaamaan huoltoa. Varimport hoiti homman mallikkaasti ja alle viikossa kädessä oli jo uusi laite tehtaan kelmuissa.
Ja yleensä noihin ipod-ongelmiin annetaan tuesta seuraavat ohjeet:
-buuttaa ipod (sift päälle-pois pitämällä enter ja menu näppäimiä pohjassa viisi sekuntia)
-päivitä uusin ipod ohjelmiston versio
(-päivitä uusin itunes versio)
-palauta tehdasasetukset(ipod updaterin avulla)
Näitä on mulle ainakin tarjottu lääkkekksi aina kun on ollut mitä tahansa minkä ipodin kanssa onkelmia.
Ei tosin ole koskaan mua ainakaan auttanut mutta kuitenkin...
Hannu.
Voit soittaa applen tukeen ja ne voi laittaa tnt:n kaverit hakemaan sen kotiovelta huoltoon. Tällä hetkellä siellä on vaan aikamoiset jonot kuulemma. Toinen vaihtoehto on kiikuttaa laite omine nokkinesi mihin tahansa noista valtuutetuista apple huolloista(Esim. officeline tai varimport).
Hajotin tyttöystävän photon ja toimimme jälkimmäisellä tavalla koska apple tuessa oltiin äärimmäisen nihkeitä tilaamaan huoltoa. Varimport hoiti homman mallikkaasti ja alle viikossa kädessä oli jo uusi laite tehtaan kelmuissa.
-buuttaa ipod (sift päälle-pois pitämällä enter ja menu näppäimiä pohjassa viisi sekuntia)
Näitä on mulle ainakin tarjottu lääkkekksi aina kun on ollut mitä tahansa minkä ipodin kanssa onkelmia.
Ei tosin ole koskaan mua ainakaan auttanut mutta kuitenkin...
Hannu.
-
Viesti Kirjoittaja olliakselin »
eipä ole nuo minulla auttanut, onko tietoa mistä löytyisi joku applen valtuutettu huolto jkl:ssä?hipics kirjoitti:
.
-
Viesti Kirjoittaja iFelix »
Mustapekka olis Jyväskylässä. Lohikoskentie 16 näyttää olevan osoite.
Imac G5 rev.C
iPod nano 2 Gt
Eyetv 610
iPod nano 2 Gt
Eyetv 610
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Applen myynnit ja huollot voi aina etsiä tällä härvelilläolliakselin kirjoitti:onko tietoa mistä löytyisi joku applen valtuutettu huolto jkl:ssä?
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
Olen nyt kolmannen kerran lähettänyt iPodini huoltoon. Jos vikaa ei vieläkään löydy kuten ei edellisillä kerroillakaan, vaihtuu laite Nanoon.'
Homma menee sitten, että soitto AppleCareen. He aukaisevat vikatiketin ja tyhjä laatikko lähtee tulemaan sinulle UPS:illa (TNT hoitaa AppleStore-tilaukset, UPS huollot). Kun saat tyhjän laatikon, pistät pelkän iPodin siihen ja annat laatikon takaisin kuriirille. Jos kuriiri ehti häipyä, tilaat UPS:n ilmaisnumerosta uuden haun.
Kuriiri kiikuttaa iPodin Alankomaihin huoltoon, ja ainakin minun tapauksessa on laite lähtenyt parin päivän sisällä takaisin. Mistään isommista jonoista ei kyllä voi puhua.
Koko keikkaan menee yleensä noin viikko, ja homman etenemistä voi seurata osoitteessa (tarvii Apple ID:n):
http://support.apple.com/repairstatus/
Homma menee sitten, että soitto AppleCareen. He aukaisevat vikatiketin ja tyhjä laatikko lähtee tulemaan sinulle UPS:illa (TNT hoitaa AppleStore-tilaukset, UPS huollot). Kun saat tyhjän laatikon, pistät pelkän iPodin siihen ja annat laatikon takaisin kuriirille. Jos kuriiri ehti häipyä, tilaat UPS:n ilmaisnumerosta uuden haun.
Kuriiri kiikuttaa iPodin Alankomaihin huoltoon, ja ainakin minun tapauksessa on laite lähtenyt parin päivän sisällä takaisin. Mistään isommista jonoista ei kyllä voi puhua.
Koko keikkaan menee yleensä noin viikko, ja homman etenemistä voi seurata osoitteessa (tarvii Apple ID:n):
http://support.apple.com/repairstatus/
--This line not left blank intentionally--
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka