On.TJR77 kirjoitti:onko elloksen tietotekniikka tyypit pihalla?
iPad 2 - enää ostamisen arvoinen?
-
Re: iPad 2 - enää ostamisen arvoinen?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu. Ne on varmaan vaan kattoneet, että täällähän on valikoissa englantia, pistetään se siis kuvastoon.Anniel kirjoitti:On.TJR77 kirjoitti:onko elloksen tietotekniikka tyypit pihalla?
Laskin just, ja 34 kieltä siellä näytti olevan valittavana (tosin kaksi niistä englanteja).
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Pihalla.TJR77 kirjoitti:Offtopicia iPad kakkoseen liittyen...
Vaimolle tuli tänään elloksen kuvasto ja aloin huvikseen selailemaan sen elektroniikkalaitetarjontaa. Sivulla 586 iPad2 josta lukee näin.
Apple iPad2, 16Gt Edeltäjäänsä kevyempi ja ohuempi. Kaksi kameraa, jotka suunniteltu FaceTime-videopuheluja varten. Huom! Englanninkieliset valikot.
öööö.... siis eikö iPad kakkosta saa suomenkieliseksi vai onko elloksen tietotekniikka tyypit pihalla?
Edit: Hidastakin hitaampi
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
iOS tukee myös Suomea, jonka voi vaihtaa asetuksista päälle.TJR77 kirjoitti:Offtopicia iPad kakkoseen liittyen...
Vaimolle tuli tänään elloksen kuvasto ja aloin huvikseen selailemaan sen elektroniikkalaitetarjontaa. Sivulla 586 iPad2 josta lukee näin.
Apple iPad2, 16Gt Edeltäjäänsä kevyempi ja ohuempi. Kaksi kameraa, jotka suunniteltu FaceTime-videopuheluja varten. Huom! Englanninkieliset valikot.
öööö.... siis eikö iPad kakkosta saa suomenkieliseksi vai onko elloksen tietotekniikka tyypit pihalla?
Edit. Oho seuraavalla sivulla olikin vastailtu perhana.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Kannattaa odottaa vielä pari kuukautta jos ei ole pakottava tarve. Ja käytettyä ei enää kannata ostaa - vaan uutta kaupasta.
-
Viesti Kirjoittaja Gilroy »

-
Viesti Kirjoittaja Tege »
Noinhan se käy. Ota toki se huomioon, että se hotspot syö sitten aikalailla akkua ja nopeasti. Itse 3g:llä varustettu ipad 2 kestää pidempään, jos harrastat aktiivia surffausta.Gilroy kirjoitti:Itse olen miettinyt nyt, että ostaako vai odottaako, mutta olen päätynyt ostamiseen. Luultavasti tuohon 16gb ja wifiin olen päätymässä. Eli 3g:tä en taida ottaa, koska käsittääkseni pystyn jakamaan iPhone 4:ni 3g:n ja liittyä iPadin wifillä siihen? Pitäisikö tietää jotain vielä ennen ostoa vai suoraan vaan kauppaan
-
Viesti Kirjoittaja phiit »
Ei se kyllä mitenkään älyttömästi syö, huoletta voi käyttää ja kestää pitkään. Itellä ainakin näin hyvin pärjännyt mökkireissuillaTege kirjoitti:Noinhan se käy. Ota toki se huomioon, että se hotspot syö sitten aikalailla akkua ja nopeasti. Itse 3g:llä varustettu ipad 2 kestää pidempään, jos harrastat aktiivia surffausta.Gilroy kirjoitti:Itse olen miettinyt nyt, että ostaako vai odottaako, mutta olen päätynyt ostamiseen. Luultavasti tuohon 16gb ja wifiin olen päätymässä. Eli 3g:tä en taida ottaa, koska käsittääkseni pystyn jakamaan iPhone 4:ni 3g:n ja liittyä iPadin wifillä siihen? Pitäisikö tietää jotain vielä ennen ostoa vai suoraan vaan kauppaan

-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Yllättävän vähän se tosiaan syö akkua. Itsekin tuossa loman aikana jonkun verran sen varassa surffasin niin tunnin käyttö vei ehkä n. 8-10% akkua.phiit kirjoitti:Ei se kyllä mitenkään älyttömästi syö, huoletta voi käyttää ja kestää pitkään. Itellä ainakin näin hyvin pärjännyt mökkireissuillaTege kirjoitti:Noinhan se käy. Ota toki se huomioon, että se hotspot syö sitten aikalailla akkua ja nopeasti. Itse 3g:llä varustettu ipad 2 kestää pidempään, jos harrastat aktiivia surffausta.Gilroy kirjoitti:Itse olen miettinyt nyt, että ostaako vai odottaako, mutta olen päätynyt ostamiseen. Luultavasti tuohon 16gb ja wifiin olen päätymässä. Eli 3g:tä en taida ottaa, koska käsittääkseni pystyn jakamaan iPhone 4:ni 3g:n ja liittyä iPadin wifillä siihen? Pitäisikö tietää jotain vielä ennen ostoa vai suoraan vaan kauppaan
-
Viesti Kirjoittaja Oskari Olematon »
TJR77 kirjoitti:Offtopicia iPad kakkoseen liittyen...
On suomen kieliset valikot. Ja kuka on varma että iPad 3 julkaistaan tänä vuonna saati sitten että tulee myyntiin Suomeen?
-
No kyllä se nyt varmaan Suomeenkin myyntiin tulee jos sellainen julkaistaan.Oskari Olematon kirjoitti:TJR77 kirjoitti:Offtopicia iPad kakkoseen liittyen...
On suomen kieliset valikot. Ja kuka on varma että iPad 3 julkaistaan tänä vuonna saati sitten että tulee myyntiin Suomeen?
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Huoh... Eiköhän tässä tarkoitettu myyntiä tänä vuonna Suomessa.Cathi777 kirjoitti:No kyllä se nyt varmaan Suomeenkin myyntiin tulee jos sellainen julkaistaan.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
No ihan yhtä tyhjänpäiväseltä sekin kuulostaa, että ihan sama.E-W kirjoitti:Huoh... Eiköhän tässä tarkoitettu myyntiä tänä vuonna Suomessa.Cathi777 kirjoitti:No kyllä se nyt varmaan Suomeenkin myyntiin tulee jos sellainen julkaistaan.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tämä menee nyt vahvasti saivartelun puolelle, mutta mikäli laite julkaistaankin loppuvuodesta, voi myynti siirtyä tietty ensi vuodelle. Turha tällaisesta on jankata.Cathi777 kirjoitti:No ihan yhtä tyhjänpäiväseltä sekin kuulostaa, että ihan sama.E-W kirjoitti:Huoh... Eiköhän tässä tarkoitettu myyntiä tänä vuonna Suomessa.Cathi777 kirjoitti:No kyllä se nyt varmaan Suomeenkin myyntiin tulee jos sellainen julkaistaan.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja Oipe »
Tykkään ministä, mutten osaa tyytyä siihen, eli iso pitäisi olla.
iPad 4 alkaa olla jo tabletilta kovan hintainen..
Onko iPad 2 enää mitään iloa?
Lähinnä pelaamiseen ja nettisurffaukseen.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja antoine »
Tuostahan näet itsekin, mikä jää jäljelle. Kakkonen on mielestäni edelleen varsin mainio peli hyvällä hinta-laatu-suhteella. Kohta todennäköisesti tulee ulos uuden sukupolven malli, mutta tuskin sen hinta nykyisestä 4. polvesta ainakaan laskee. Ainoaksi kysymysmerkiksi jää, miten pitkään tuki kakkoselle säilyy uusissa iOS-versioissa.Oipe kirjoitti:Tykkään ministä, mutten osaa tyytyä siihen, eli iso pitäisi olla.
iPad 4 alkaa olla jo tabletilta kovan hintainen..
Suomen suuren seistä pitää!
Kesken kahden vieraan verta
tohdi itses olla kerta!
–Eino Leino, Tähtiharha
-
Viesti Kirjoittaja nolifer »
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Ja niin se vaan säilyy. Ottaen huomioon, että suuren yleisön mukaan kaksi viimeisintä iOS:a ollut pettymys.antoine kirjoitti:Oipe kirjoitti:Ainoaksi kysymysmerkiksi jää, miten pitkään tuki kakkoselle säilyy uusissa iOS-versioissa.
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja Matkamies »
Tässä Apple on oman historiansa ja menestyksensä vanki. Historia sanoo, että Apple on edelläkävijä, joka tuo jotain uutta. Tämä luo paineita uusille versioille ja niitä paineita Apple ei oikein ole pystynyt enää täyttämään. Jotkut sanovat, että parasta ei tarvitse parantaa, mutta kyllä siihen on odotuksia ja pettymys sitten näkyy ja kuuluu.MacFinn kirjoitti:Olet väärässä. Kaikki iOS-versiot ovat olleet pettymyksiä. Eivät vaan suurelle yleisölle vaan äänekkäälle vähemmistölle. Hauskaa asiassa on tietysti se, että edellistä versiota surutta haukkuneet kehuu sitä uuden version tulon jälkeen.
Menestys taas aina luo varovaisuutta. Rohkeita askelia ei uskalleta ottaa, koska ykkösellä on enemmän menetettävää kuin voitettavaa. On turvallisempaa bisneksen kannalta tehdä pikkuviilausta.
Kolmantena asiana Apple on aika Jenkkikeskeinen yritys. Paukut suunnataan sinne ja täällä periferiassa sitten ihmetellään uusien hienojen ominaisuuksien merkitystä.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Akun kulutukseen vaikuttaa kaiketi myös verkko. Pahimmillaan sen heikkous verottaa akkua niin paljon, että minulla on kerran päässyt puhelin sammumaan kesken matkan.Cathi777 kirjoitti:Yllättävän vähän se tosiaan syö akkua. Itsekin tuossa loman aikana jonkun verran sen varassa surffasin niin tunnin käyttö vei ehkä n. 8-10% akkua.phiit kirjoitti:Ei se kyllä mitenkään älyttömästi syö, huoletta voi käyttää ja kestää pitkään. Itellä ainakin näin hyvin pärjännyt mökkireissuillaTege kirjoitti: Noinhan se käy. Ota toki se huomioon, että se hotspot syö sitten aikalailla akkua ja nopeasti. Itse 3g:llä varustettu ipad 2 kestää pidempään, jos harrastat aktiivia surffausta.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka