Ongelmana on siis 4. sukupolven Time Capsule, joka on näihin päiviin saakka toiminut erinomaisesti. Nyt olen kuitenkin vaihdossa Saksassa, ja viimeiset kaksi viikkoa Time Capsulen käyttö ei ole ollut muuta kuin ongelmia. Macbook Pro:ni ja iPhoneni muodostavat laitteeseen yhteyden ja laite näyttää olevan myös yhteydessä internetiin, mutta itse Time Capsule näkyy kuten alla olevassa kuvassa, harmaana ja keltainen kolmio vieressä. Kolmiota klikkaamalla Airport- työkalu kertoo että " Time Capsule oli ennen osa verkkoasi..." jne. Vaikka Airport- työkalu näyttääkin, että Time Capsulea ei löydy, verkkoa pystyy silti käyttämään, vaikka se onkin todella hidas siinä tapauksessa. On myös ollut hetkiä jolloinka verkko on toiminut erinomaisesti, mutta pääsääntöisesti voi sanoa että se on ollut jatkuvaa taistelua. Myöskään varmuuskopiointi ei onnistu kun Time Capsulessa on ongelmia.
Olen yrittänyt esim. laittaa Time Capsulen asetuksista siltatilan päälle, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Asetusten resetointi, ei vaikutusta. Yritin myös etsiä niin täältä kuin internetistä mitä tehdä vastaavassa tilanteessa, mutta tuloksetta. Kaikki neuvot otetaan vastaan suurella kiitollisuudella, langattomaan kun on tottunut niin johdon päähän on vaikea palata
Tietokoneena on 13'' Macbook Pro mid 2009.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.