iPhone 5S saatavuus Suomessa
-
Re: iPhone 5S saatavuus Suomessa
Viesti Kirjoittaja musamäkki »

-
Viesti Kirjoittaja Vikke »

-
Viesti Kirjoittaja AAtte »
Hieno homma! =) Ei tullut sitten turha reissu Ouluun.teppatius kirjoitti:AAttelle vaan tiedoksi kun minä olin tämä ensimmäinen heppu jonossa ja kultasta olin hakemassa, mutta sitä ei torikadun DNA-kaupasta löytyny, tsekkasin sitte välittömästi Oulun muut DNA-liikkeet jotka olivat avanneet ovensa kahdeksalta ja sen myötä ajelin Arkistokadun DNA-kauppaan, jossa ei ollut yhtään ainutta asiakasta, (n. 08:30) ja neljä kappaletta 5S:ää oli hyllyssä joten sain oman kultaisen 16GB viisässän sieltäAAtte kirjoitti:Oulun Dna kauppaan (torikatu) oli tullut kolme puhelinta. Liike aukesi kahdeksalta. Itse olin toisena jonottamassa vähän seitsemän jälkeen ja lopulta jonossa oli 4 ihmistä. Liikkeeseen tuli yhteensä kolme puhelinta, joista minä sain sen minkä halusinkin, eli hopeisen 16GB. Toiset kaksi olivat harmaita 16GB.tuuri sinänsä.
-
Viesti Kirjoittaja mihkeli »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jk »
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Viesti Kirjoittaja engee »
Mulla sama homma. Postin seurannassa näyttää olevan ennakkoilmoitus tehty Lahden postissa. Ehkä ne lähtee siis Lahdesta eikä Helsingistä. Sais tulla jo huomenna, malttamattomana täälläkin odotellaan...jk kirjoitti:Olin normaaliin tapaan vähän malttamaton…. Neljän jälkeen tuli Dna:lta tekstiviestinä seurantanumero. Jamalli oli pe illalla tilattu space gray.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Coriolis »
-
Viesti Kirjoittaja Friday »
-
Viesti Kirjoittaja NiiPit »
Iso kiitos ja pelkkiä ruusuja saunalahdelle, tänään kävin hakemassa puhelimen postistaNiiPit kirjoitti: Mä kyttäsin () saunalahden sivuilla heti kun kello näytti 00:00 ja päivittelin sivua vähän väliä, mutta vasta n. 00:10 puhelimet näkyi sivulla ja laitoin tilaukseen 5s 16gb kultasena. Tilausvahvistusta ei sähköpostiin kuulunu mut kun kirjauduin oma.saunalahteen niin siellä se näkyi laitetilauksissa "Odottaa toimitusta". Klo 04:18 oli tilausvahvistus tullu sähköpostiinkin ja 11:18 sain tekstarin lähetystunnuksella ja nyt oma.saunalahden sivuilla kohdassa tilausten seuranta, lukee näin: "Olemme lähettäneet sinulle tilaamasi laitteen ja se on noudettavissa lähimmästä postistasi muutaman päivän kuluessa." 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Syy: Vastoin sääntöjä poistettu viestin teksti palautettu
-
Viesti Kirjoittaja Golddigger »
Osaako joku DNA:lta tilannut kertoa, että näkyykö tiedot palvelussa vasta kun paketti on lähtenyt/vastaanotettu? Onko jollekin lähtenyt samoihin aikoihin tai myöhemmin tilattua 32gb Goldia DNA:lta?
-
Viesti Kirjoittaja Amd-man »
-
Viesti Kirjoittaja Keke2000 »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mutta siitten tajusin, että tottahan myyjillä on puhelimien IMEIt tiedossa jotka niiltä lähtee, eli tuskin saa käyttöön otettua tuota. Harmi! Siitä olis saanut halavan 5S:n ja kaveri hyvän rahan.
Syy: Palautettu vastoin sääntöjä poistettu teksti
-
Viesti Kirjoittaja MarkoE »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Keke2000 »
No kai oli edes suuremmalla kapasiteetilla? Otat käyttöön vaan sillä välin kun odottelet omaaMarkoE kirjoitti:Tilasin mustan 16gb Elisalta perjantaina noin 00.30, tänään sanoivat että olen jälkitoimitus listalla, netista kuitenkin löytyi tieto että puhelin postissa haetavissa. Avaessa paketin löysin kullanvärisen ja lähetyslistan toiselle henkilölle vaikka paketissa luki mun tiedot. Hieno toiminta

-
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Saat multa pari kymppiä OVH:n päälle jos haet ja myyt mulle avaamattomana.Friday kirjoitti:Itsellä verkkokaupassa edelleen noutamatta 32GB White.. pari päivää arponut lähteekö peruutukseen vai ostoon.

Mac Mini mid 2011 Core i5 2,5GHz, 8GB DDR3, 60GB Kingston SSDNow V+200, OS X 10.9
MacBook Air mid 2012 13", 4GB DDR3, 128 GB SSD, OS X 10.9
-
Viesti Kirjoittaja Tobe »
Tiedän tapauksen jossa on tilattu kaksi iPhonea mutta lasku tuli vain yhdestä. Vielä tänäkään päivänä ei laskua ole kuulunut vaikka yli kaksi vuotta aikaa.Keke2000 kirjoitti:Kaverille oli tullut postiin samalla lähetystunnuksella 2 puhelinta. Oli siis tilannut vaan yhden mutta oli tullut 2 pakettia joissa sama lähetystunnus, samat paperit ja puhelin sisällä. Ilmoittauduin välittömästi ostamaan "ylimääräisen" pois edullisesti![]()
Mutta siitten tajusin, että tottahan myyjillä on puhelimien IMEIt tiedossa jotka niiltä lähtee, eli tuskin saa käyttöön otettua tuota. Harmi! Siitä olis saanut halavan 5S:n ja kaveri hyvän rahan.
Tosin itellä kävi iphone 5 kanssa, että sain postissa iPadin vaikka olin puhelimen tilannut. Onneksi ei käynyt edes mielessä avatakaan ja ilmoittivatkin Elisalta, että jos olisin avannut tuotteen paketin niin olisin joutunut tietenkin maksamaan sen.
-
Viesti Kirjoittaja Panze »
-
Viesti Kirjoittaja kaBu »

-
Viesti Kirjoittaja LauraM »
-
Viesti Kirjoittaja MarkoE »
kaBu kirjoitti:Onko kellään tietoa Riihimäen/Hyvinkään DNA:n tai Elisan tilanteesta? Löytyisikö suoraan hyllystä ihan sama mitä väriä ja kokoa?
Riihimäen DNA-lle tule vasta perjantaina seurava lähetys.
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Processing Items Dispatched: 2 - 3 weeks
Delivers: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 by Express Shipping
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Oho, aika yllättävää palvelua.paulaw kirjoitti:Avaruusharmaa 32GB tassussa, miau. Torstaina iltapäivästä ilmoittelin itseäni Kaivopihan Soneralle, tänään sitten oli uusi laite-erä saapunut ja kävin noutamassa omani. Päivitys menossa, sittenpä palautus "ennalleen" niin siinähän se.
Hienon näköinen laite kyllä. Möivät ihan pätevänoloisen kalvon näytön päälle siinä samalla ja asennus paikalleen kuului hintaan. Hienoa. Se inhottavin vaihe "kastele tätä ja jynssää paikalleen" -vaihe kun on se, mistä jopa mielelläni maksaisin. Kaikkiaan asiantuntevan oloista palvelua.
Onnistuiko asennus ihan hienosti. Joskus jossain Tectorissa kun olin konetta katselemassa niin joku osti iphone5:n ja suojakalvon niin myyjä totesi, voin kyllä laittaa tämän paikalleen mutta takuuta täydellisesti lopputuloksesta ei pysty antamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Jounikki »
Sonerapartiohan sanoi juuri eilen että sinne nettiin ei tuu pitkään aikaan... Samoin aspa. Täähän on ihan kummaa kun kaikki tieto on mitä sattuu!
-
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Pahoittelen, tällaisen tiedon sain ettei ässää tule mutta näköjään on tullut. Toisaalta hyvä näin päinJounikki kirjoitti:Soneralla netissä on nyt puhelimia... Harmi vaan kun ei oo goldia. Sitä tässä odottelen joten ei auta kun odottaa.
Sonerapartiohan sanoi juuri eilen että sinne nettiin ei tuu pitkään aikaan... Samoin aspa. Täähän on ihan kummaa kun kaikki tieto on mitä sattuu!

Tero@SoneraPartio
-
Viesti Kirjoittaja macaslak »
Soneran asiakaspalvelija sanoi että minulla on suuremmat todennäköisyydet saada puhelin ensimmäisten joukossa jos hän laittaa minut Tikkurilan listalle mutta eipä vielä ole tapahtunut mitään.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka