Itse havittelen tällä kertaa kultaista. Mustia ja valkoisia iPhoneja minulla on jo ollut, joten tuo hillitty kulta/pommac/sampanja on jotakin uudenlaista siinä mielessä. Ja katsottuani muutaman unboxaus-videon Youtubesta, se näyttää erittäin elegantilta ja tyylikkäältä eikä ole mikään "in your face" tai "bling bling" kulta.
Ostamassa iPhone 5S tai 5C -puhelinta? Minkä väristä?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miccis
Ostamassa iPhone 5S tai 5C -puhelinta? Minkä väristä?
Viesti Kirjoittaja Miccis »
Otsikko kertoo kaiken: minkä väristä suosit uuden sukupolven iPhoneista?
Itse havittelen tällä kertaa kultaista. Mustia ja valkoisia iPhoneja minulla on jo ollut, joten tuo hillitty kulta/pommac/sampanja on jotakin uudenlaista siinä mielessä. Ja katsottuani muutaman unboxaus-videon Youtubesta, se näyttää erittäin elegantilta ja tyylikkäältä eikä ole mikään "in your face" tai "bling bling" kulta.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse havittelen tällä kertaa kultaista. Mustia ja valkoisia iPhoneja minulla on jo ollut, joten tuo hillitty kulta/pommac/sampanja on jotakin uudenlaista siinä mielessä. Ja katsottuani muutaman unboxaus-videon Youtubesta, se näyttää erittäin elegantilta ja tyylikkäältä eikä ole mikään "in your face" tai "bling bling" kulta.
Viimeksi muokannut Miccis, 18.10.2013 klo 16.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz, Mid 2011 | AppleTV 3rd gen | iPhone 6 Plus 16 gb Space Gray
-
Doelago
Re: Ostamassa iPhone 5S tai 5C -puhelinta? Minkä väristä?
Viesti Kirjoittaja Doelago »
Joko Hopeinen tai Kultainen 5S... Riipu kyllä varmaan siitä että mikä sattuu istumaan hyllyssä juuri silloin kuin kaupassa käy. ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MacBook Pro 14" M1 Pro | iPhone 13 Pro Max | iPad Pro 13” (M4)
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
-
jehu
Viesti Kirjoittaja jehu »
Riippuen saanko duunista uudempaa iPhonea nelosen tilalle, saatan olla myös itse kiinnostunut ostamaan. Koska itsellä on ollut kaksi mustaa niin kultainen tai hopeinen kiinnostaisi eniten, joista mieluummin ensin mainittu. Joku suoja kai siihen olisi laitettava, joten saa nähdä jääkö väristä näkymään mitään. Ei uskalla ilmankaan olla, koska lapset voi joskus heitellä tavaroita arvaamattomasti + puhelin voi muutenkin vahingossa tippua.
Bite my shiny metal ass!
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Vaimo tossa taannoin sanoi, että noista malleista hän ottais ton kultaisen. Eli ei mitään miettimistä, eihän se tuu mulle vaan vaimolle.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
ompponainen
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Varasin ensisijaisesti kultaisen ja toiseksi harmaan.
Epäilen että viimeksi mainittu sitten tulee. Huhut kun kertovat että kullan värinen on vaikeammin saatavana.
Epäilen että viimeksi mainittu sitten tulee. Huhut kun kertovat että kullan värinen on vaikeammin saatavana.
-iPad pro 11
-iPhone 13 Pro max
-Apple Watch 5
-iPhone 13 Pro max
-Apple Watch 5
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Minkäs värisiä luureja sitä nyt sitten ihmisillä on? Mä vielä harkitsen vaihtuuko vanha musta iPhone 4 hopeiseen vai harmaaseen iPhone 5S:ään.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Itse hankin Space Gray värillisen. Todella upean näköinen. Paremmin sopii värit kuin vanhan vitosen black/Slate.
Omaan silmään tuo valkoinen etupuoli ei oikein istu joten siksi ei kultaista/hopeaa tullut hankittua
Omaan silmään tuo valkoinen etupuoli ei oikein istu joten siksi ei kultaista/hopeaa tullut hankittua
-
.mp5
Viesti Kirjoittaja .mp5 »
Oletko varma?inf kirjoitti:Itse hankin Space Gray värillisen. Todella upean näköinen. Paremmin sopii värit kuin vanhan vitosen black/Slate.
27" iMac (2013), 11" MBA (2013), iPhone 6, iPad Air, Apple TV
-
peheta
Viesti Kirjoittaja peheta »
Vanha musta 4S 32GB vaihtui 5s goldiin ja sama 32GB. Väri on hieno livenä ja en ole pettynyt. Myöhemmin myytäessäkin luulen goldin tekevän kauppansa. Toki ainakin vuosi mennään tuolla.
Viimeksi muokannut peheta, 31.10.2013 klo 16.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
E-W
Viesti Kirjoittaja E-W »
Varma omasta mielipiteestä? Vai mistä?.mp5 kirjoitti:Oletko varma?inf kirjoitti:Itse hankin Space Gray värillisen. Todella upean näköinen. Paremmin sopii värit kuin vanhan vitosen black/Slate.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
.mp5
Viesti Kirjoittaja .mp5 »
Mistä sitä nyt yleensä voi olla varma? Mutta tässä tapauksessa lähinnä mustasta ja harmaasta, väreinä.E-W kirjoitti:Varma omasta mielipiteestä? Vai mistä?
27" iMac (2013), 11" MBA (2013), iPhone 6, iPad Air, Apple TV
-
Miccis
Viesti Kirjoittaja Miccis »
Kultaisen suosio on yllättävä asia, tässäkin äänestyksessä. Apple itsekään ei varmaan arvannut miten haluttu siitä loppujen lopuksi tuli.
Itse kasvoin pitämään siitä väristä. Kun paljastus tapahtui, olin samana iltana vielä aivan varma, että kyseessä ei olisi minun värini.
Kun julkaisu tapahtui ja unboxing-videot alkoivat levitä Youtubeen, jouduin korjaamaan mielipidettäni ja kultaisen hankinnasta tuli pian niin itsestäänselvää, etten kelpuuttanut enää kahta muuta värivaihtoehtoa ostoslistalleni.

Sampanja oli varsinkin 80-luvulla high end -elektroniikassa suosittu värivalinta. Tässä kohtaa toiset kutsuvat värivalintaa sanalla "mauton", kun taas siitä pitävät sanovat "elegantti".
Itse kasvoin pitämään siitä väristä. Kun paljastus tapahtui, olin samana iltana vielä aivan varma, että kyseessä ei olisi minun värini.
Kun julkaisu tapahtui ja unboxing-videot alkoivat levitä Youtubeen, jouduin korjaamaan mielipidettäni ja kultaisen hankinnasta tuli pian niin itsestäänselvää, etten kelpuuttanut enää kahta muuta värivaihtoehtoa ostoslistalleni.

Sampanja oli varsinkin 80-luvulla high end -elektroniikassa suosittu värivalinta. Tässä kohtaa toiset kutsuvat värivalintaa sanalla "mauton", kun taas siitä pitävät sanovat "elegantti".
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz, Mid 2011 | AppleTV 3rd gen | iPhone 6 Plus 16 gb Space Gray
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka