![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toista viikkoa jo pelailen. Melkein koukussa.

Viesti Kirjoittaja hfcoder »
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Menetät suojan mutta ei sillä ole merkitystä, pelin idea on hyökkiä muiden kyliin niin miksi sitä ei alottaisi heti pelin alussa. Shieldin saa takas jos joku hyökkää kylääsi ja saa tuhottua yli 40% kylästäsi.miimoi kirjoitti:Ahaa. Mut menetänkö jonkun suojauksen jos nyt lähen hyökkäileen. Jotain tuollaista luki ku painoin sitä Find a match nappia? Muutaman tunnin oon tätä vasta pelannu ja oon ihan noviisi.dlspade kirjoitti:Ei tota goblin peliä kannata alussa pelailla, hyökkäilet vaan muiden kyliin ja päivittelet joukkoja.miimoi kirjoitti:Siis tuohon maginot lineen oon jäänyt jumiin. Kaikki tosiaan kuolee pommeihin ja hirveään tykkituleen. Hyökkään sitten miten tai mistä vaan ni lopputulos on aina sama.
Viesti Kirjoittaja miimoi »
Tänks. Täytyy siis lähteä aiheuttaan tuhoa maailmalle...tai omille joukoilledlspade kirjoitti:Menetät suojan mutta ei sillä ole merkitystä, pelin idea on hyökkiä muiden kyliin niin miksi sitä ei alottaisi heti pelin alussa. Shieldin saa takas jos joku hyökkää kylääsi ja saa tuhottua yli 40% kylästäsi.miimoi kirjoitti:Ahaa. Mut menetänkö jonkun suojauksen jos nyt lähen hyökkäileen. Jotain tuollaista luki ku painoin sitä Find a match nappia? Muutaman tunnin oon tätä vasta pelannu ja oon ihan noviisi.dlspade kirjoitti:Ei tota goblin peliä kannata alussa pelailla, hyökkäilet vaan muiden kyliin ja päivittelet joukkoja.miimoi kirjoitti:Siis tuohon maginot lineen oon jäänyt jumiin. Kaikki tosiaan kuolee pommeihin ja hirveään tykkituleen. Hyökkään sitten miten tai mistä vaan ni lopputulos on aina sama.
Viesti Kirjoittaja JLuu »
Viesti Kirjoittaja oasis74 »
Viesti Kirjoittaja tauros »
Viesti Kirjoittaja tauros »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
No oikeastihan niiden kaikkien tehoa vähennettiin reilusti ja nyt saa sitten päivitellä, jotta pääsee samalle tasolle kuin ennen päivitystä. Muuten kyllä hyvä tuo että pommeista tuli pysyvämpiä rakenteita ja ne saa nopeasti takaisin käyttökuntoon.JLuu kirjoitti:Tänään tuli sitten päivitystä...
Hyvä juttu on noi ansojen päivitysmahdollisuudet...
Viesti Kirjoittaja Ozq »
Viesti Kirjoittaja Elorron »
Viesti Kirjoittaja Elorron »
Viesti Kirjoittaja etyydiperkele »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja valtsu_ »
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Viesti Kirjoittaja Finamx »