Itsellä myös kokemuksia tuosta kuuluvuudesta vastapuolelle puhelun aikana. Ja omassa tapauksessa "vika/ominaisuus" tulee esille riippuen kummassa kädessä puhelin on eli ilmeisesti mikrofonin etäisyys muuttuu suuhun nähden jolloin toisella kädellä puhuttaessa oma puheeni kuuluu vastapuolelle vaimeasti ja taas toisella puhuttaessa kirkkaasti ja selkeästi. Huomiona, että puhelimen asento on yritetty pitää identtisenä testatessa vikaa/ominaisuutta.zippocollector kirjoitti:No joo, nyt ilmaantui toinen ongelma josta jo toiseen lankaan kirjoitin (muutamalla muulla ollut sama) eli vastapuoli ei kuule minun puhettani kunnolla, tulee kuulemma "kuin syvästä kaivosta". Minä sen sijaan kuulen vastapelurin vallan mainiosti... Toinen soittajista oli Sonera Kaupan mies joten voisi olettaa että hänellä oli myös uudehko luuri/LTE.strong kirjoitti:itselläni 4S käyttäytyi vastaavasti 3G-verkossa. Vain takuuvaihto korjasi aikanaan ongelman. LTE-kännyköissäni ei ole ollut vastaavaa vikaa, onneksi. Puhelut eivät toki aina tule läpi 5S:ssäkään joten puhelimena samaa luokkaa kuin aiemmat iPhonet.
Eilen oli kaksi tällaista puhelua alueella jossa LTE on 2-3 palluraa. Tänään otin LTE:n pois päältä ja nyt parin puhelun jälkeen samassa paikassa vastapuoli on kertonut kuulevansa minua mainiosti (eri soittajat kuin eilen).
Mahtaako vika olla LTE:ssä vaiko jossain muualla..?
Läpitulemattomista puheluista ei ole tietoa mutta edelleenkään 5S ei ole tippunut kokonaan pois verkosta (ainakaan niin että sen olisin huomannut).
EDIT 2: mainittakoon vielä että em. "kaivopuhelut" olivat sellaisia joihin vastasin.
EDIT: typo
Toivoisin, että muutkin testaisivat tuota, jotta tietäisi onko oman puhelimen mikissä jotain vikaa vai onko tämä vain "ominaisuus".