Kertokaa myös konkreettisia esimerkkejä jos voitte.

Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja nolifer »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja L-Janne »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mäcimatti »
Viesti Kirjoittaja delic »
You are holdig it wrong?L-Janne kirjoitti:mutta jos sängyssä selällään loikoillen haluaisi vaikka kirjaa lukea, käy isompi nopeasti rasittamaan käsiä.
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Viesti Kirjoittaja Goodreader Pages »
Viesti Kirjoittaja Sherman »
Samma här, ja sen takia haluaisinkin 12" iPadin.amanita kirjoitti:Minä luen kirjoja ja lehtiä iPadista, kuviakin katselen ja näytän muillekin, valinta ei ole vaikea => iPad Air ja siitäkin huolimatta, että minulla on myös MacBook Air 13".
Kappas, vähin äänin tullu myyntiin. Pitäiskö tilata...Goodreader Pages kirjoitti:Juuri tilasin ipad mini retinan Apple Storesta. 5-10 päivää toimitus
Viesti Kirjoittaja tolind »
Näin on toimittu, valinta siis uusi mini tuon vanhan minin korvaajaksi.Goodreader Pages kirjoitti:Juuri tilasin ipad mini retinan Apple Storesta. 5-10 päivää toimitus
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Laitoin sen jotta kaikki pääsevät klikkailemaan.applerules! kirjoitti:Miksi on vaihtoehto "En osaa sanoa" ?
Jos en osaa sanoa, en äänestä.
Viesti Kirjoittaja niko_n »
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Viesti Kirjoittaja niko_n »
R.I.P.mika_t kirjoitti:Meinasitko, että ne 27 jotka ovat äänestäneet Retina Minin puolesta olisivat äänestyksen jälkeen potkaisseet tyhjää?
Minulla oli viikon verran Air kokeilussa, koska halusin vertailla sitä ja vanhaa miniäni. Viikon käytön jälkeen en osannut yhtään sanoa, kumman hankkisin. Äänestin "EOS". Nyt on retina-mini tilauksessa, joten äänestin uudelleen. Ihan asiallinen vaihtoehto tuo "en osaa sanoa", jos ei osaa sanoaapplerules! kirjoitti:Miksi on vaihtoehto "En osaa sanoa" ?
Jos en osaa sanoa, en äänestä.
Viesti Kirjoittaja _Geno44 »
Viesti Kirjoittaja Sannuli »
Viesti Kirjoittaja lospallos »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”