Eikös se ole päinvastoin, jos Halonen olisi mennyt läpi heittämällä niin sehän olisi osoittanut että kökkökamppanjoinnilla ei ole merkitystä.MacAntti kirjoitti:Mä taas olen sitä mieltä, että vaalitulos todisti, ettei noilla kampanjoiden ulkoisilla seikoilla ja mainostoimistojen iskulauseilla ole niinkään merkitystä. Mainokset puree keksipaketeissa, mutta vaaleissa ihmisten käyttäytymiseen vaikuttaa kuitenkin se perimmäinen eli asiakysymykset. Mainostoimistot tietysti näkisivät itsensä tässä pelissä suurempinakin vaikuttajina
Samaa mieltä olen siinä että mainoststot mieluusti haluavat nähdä itsensä vaikuttavimpana kun ovatkaan, mielikuvaa on helppo ylläpitää koska mainonnan tehoa on vaikea/mahdoton luotettavasti mitata.
Pointtini kuitenkin on mielestäni kestävä: makulatuuria ei saa kaupaksi edes kauniissa paketissa, kelpo tuotteen kaupaksimenon voi kuitenkin estää käärimällä se makulatuuriin.