Minulla kertyy melko paljon videopätkiä iPhoneeni ja tila loppuu nopeasti kesken. Mikä olisi hyvä paikka arkistoida videopätkät? Olisiko joku nettipalvelu tähän sopiva? Kuulisin mielelläni suosituksia/vinkkejä
Videopätkien arkistointi
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
taimilau
Videopätkien arkistointi
Viesti Kirjoittaja taimilau »
Hei!
Minulla kertyy melko paljon videopätkiä iPhoneeni ja tila loppuu nopeasti kesken. Mikä olisi hyvä paikka arkistoida videopätkät? Olisiko joku nettipalvelu tähän sopiva? Kuulisin mielelläni suosituksia/vinkkejä![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Minulla kertyy melko paljon videopätkiä iPhoneeni ja tila loppuu nopeasti kesken. Mikä olisi hyvä paikka arkistoida videopätkät? Olisiko joku nettipalvelu tähän sopiva? Kuulisin mielelläni suosituksia/vinkkejä
-
jurppa
Re: Videopätkien arkistointi
Viesti Kirjoittaja jurppa »
Dropbox ?
MacBook Pro 16" (2021) M1 Pro 32Gt 1Tt | Macintosh Plus (1987)| iPhone 13 Pro 128GB (Graphite) 16.0
-
tomba76
Viesti Kirjoittaja tomba76 »
buffalonas purkkiin? Vaatii oman purkin nurkkiin, mutta kapasiteetti on riittävää, esim 4tb ja hinta about 300 eekkeriä.
ONhan noita ilmaisia, ja appsit myös löytyy.
dropbox, skydrive jne...
ONhan noita ilmaisia, ja appsit myös löytyy.
dropbox, skydrive jne...
Iphone 4s 16gb(jailbreik) / IPad air 16gb wi-fi(jailbreik) /atv2(jailbreik)
Koira, ja 3 tyttöä
Koira, ja 3 tyttöä
-
tuomas92
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Itse siirrän ihan vaan kaapelin avulla tietokoneelle Lightroomin katalogiin, samalla kun muutkin kuvat. Suuria tiedostoja varten koneessa on oma kovalevy.
Viimeksi muokannut tuomas92, 15.11.2013 klo 16.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A1398 ● www.tuomashamalainen.com
-
KenSu
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Dropbox on ilmainen maksimillaan 16 GB:hen asti. Siitä ylöspäin sitten vähintään kymppi taaloja kuukaudessa. 16 GB ei ole kovinkaan paljoa jos aktiivisesti kuvaa videoita ja haluaa arkistoida niitä kuten alkuperäinen kirjoittaja haluaa. Johan monessa puhelimessakin on reilusti enemmän muistia käytettävissä videoille.jurppa kirjoitti:Dropbox ?
Ei se dropbox joka paikkaan sovi.
-
willez
Viesti Kirjoittaja willez »
Itse käytän tästä päivästä eteenpäin microsoftin skydriveä ! Tuli päivitys sovellukseen jossa automaattinen kuvien ja VIDEOIDEN uploadi ! Eli automaattisesti lataa iphonella otetut kuvat ja videot kameran rullasta pilveen ja heittää ne joka laitteelle (PC,ipad) . Tämmöistä softaa oon ettiny kun tuo applen kuvavirta ei tue videoita...
Ennen pelleilin google driven ja photo transfer softan kanssa,mutta siinä pitää itse tutkia mitä siellä jo on ettei vahingossa vedä jotain kuvia/videoita kahteen kertaan yms.. Schaibaa....
Mulla on skydrivessä 27gt tilaa @ 8€/vuosi.
Varmuuskopioin myös ajoittain PClle photo transferin kautta,tämä myös ymmärtää mitä filuja on jo kopioitu. Kertoo pienellä "V" merkillä mitkä jo on kopioitu.
Muttamutta, tärkeintä on se että kun otan phonella videopätkän,tuun himaan ja otan pädin käteen,voin katsoa videot sieltä heti.
Ennen pelleilin google driven ja photo transfer softan kanssa,mutta siinä pitää itse tutkia mitä siellä jo on ettei vahingossa vedä jotain kuvia/videoita kahteen kertaan yms.. Schaibaa....
Mulla on skydrivessä 27gt tilaa @ 8€/vuosi.
Varmuuskopioin myös ajoittain PClle photo transferin kautta,tämä myös ymmärtää mitä filuja on jo kopioitu. Kertoo pienellä "V" merkillä mitkä jo on kopioitu.
Muttamutta, tärkeintä on se että kun otan phonella videopätkän,tuun himaan ja otan pädin käteen,voin katsoa videot sieltä heti.
*iMac ME087 *iPhone 5 *iPad Air *ATV 3 *Time Capsule
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka