![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/6049269 Muuten hyvä mutta vähä kallis
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/6028488
Pakkosaada, kunhan osuis sopiva yksilö nyt kohalle..
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Juu, ei sitä montaa tonnia ole ajateltu panostaa. Täällä päin nuo 80-luvun lopun ja 90-luvun alun amisbemmut on aika yleisiä -- ja rumia ja just sellasia amisautoja. Auton olisi mielestäni hyvä olla taloudellinen, ja siisti. Ei siis esim. passattikaan ole poissuljettu. Mahdollisimman "koskemattoman" oloinen (lue: muokkaamaton, tuunaamaton) BMW olisi aika kiva, jos sellaisen sattuisi edullisesti löytämään. Omasta pussistahan nuo ylläpidot menee suurimmaksi osaksi.theinonen kirjoitti:Ei siihen ekaan autoon kannata paljon rahallisesti panostaa, koska auto on joka tapauksessa melko huono sijoitus ja auton pitäminen on kallista ellei sitten ole joku "pappa betalar" tyyppinen järjestely.
Itse en edes harkitisisi BMW:tä, koska on tylsä ja liian yleinen teinien sekä keski-ikäisten ukkojen ajopeli. Järkivalinta olisi joku sporttiversio jostain pikkuautosta, jolloin liikkuminen olisi taloudellista mutta ajotuntuma silti hiukan urheilullisempi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja hatey »
On, jos säästää.Mailia kirjoitti:Ainahan ensiautoon voi panostaa jos on rahaa, mutta ensiautoilijoilla yleensä ei ole sitä. Sitä joko otetaan omasta hintaluokasta tai pappa betalar.
Viesti Kirjoittaja Laars »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vemssi »
Toisin sanoen verojen yms. jälkeen käteen jäi n. 2300 mk/kk. Jos sait laitettua kaiken säästöön joka ikistä penniä myöden, niin sait ostettua auton 15 kuukaudessa. Jos taas asuit jo omillasi (kuten monet ajokortti-ikäiset), niin kovalla säästämisellä tarkoitettaneen n. 230 mk/kk säästämistä (10 % kk-ansiosta), jolloin hankinta-aika venähtikin jo liki 12 vuoteen. Totuus lienee jossain tuossa välissä.hatey kirjoitti:Silloin aikoinaan autoni maksoi 32 690 suomen markkaa. Silloinen palkkani oli vähän yli 20 markkaa tunti. Siitä sen säästelin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Laars »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Itse en vaan voi sietää tuollaista meininkiä. Johan sellainen tonttiin madallettu pohja ottaa kiinni joka hidasteessa. Ja kyllä autossa saa audiot olla mutta liiallisuuksiin ei tarvitse sentään mennäLaars kirjoitti:Ei siinä ensiautossa ole sitä ensiauton fiilistä, jossei se ole täysi lintta ja bassot raikaa parin korttelin päähän!
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Touche »
Tässä on kyllä nainen makuuni - lentää ja omaa vahvan mielipiteeen.... toivottavasti edes sukupuoli osui oikeaan.hatey kirjoitti:Elämä on valintoja: Seisoako pysäkillä muovikassi kädessä, räntäsateessa hippi-ideologian lämmittäessä märän takin sisällä värjöittelevää maailmanparantajaa, lopulta päästen märiltä koirilta haisevaan HKL:n bussiin istumaan jonkun virtsalle haisevan spurgun viereen muovipenkille ja katsella oman naaman peilikuvaa huuruisesta pleksi-ikkunasta, kun eniten keljuttaa kaikki. Vaiko istua mukavasti omassa autossa ilmastoinnin pitäessä ikkunat huurusta kirkkaana ja lämpötilan mukavana, kun ajelee päivittäisiä ajoja. Oma auto vie ovelta ovelle silloin kun omiin aikatauluihin ja menoihin sopii, eikä pysäkiltä pysäkille, tunnin välein.
Renkaitakin saa kaupasta rahalla ja auton huoltaa ammatti-ihminen, sillä aikaa kun itse juon kahvia.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja Laars »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »