Siellähän tuo sitten kotipostissa paketti odottelee jo, nopeastihan tuo kusti polki.kuriton kirjoitti:Se on sitten punainen Haglöfs Corker reppu itelle tilattu!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Siellähän tuo sitten kotipostissa paketti odottelee jo, nopeastihan tuo kusti polki.kuriton kirjoitti:Se on sitten punainen Haglöfs Corker reppu itelle tilattu!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Viesti Kirjoittaja Armada »
kuriton kirjoitti:Siellähän tuo sitten kotipostissa paketti odottelee jo, nopeastihan tuo kusti polki.kuriton kirjoitti:Se on sitten punainen Haglöfs Corker reppu itelle tilattu!
Pinkin repun kuljetus kestää aina pidempään!Armada kirjoitti:Saisi kusti olla tehokkaampi täälläkin suunnalla,nopsammin olisin itse hakenutno on se jo lähetetty ja varmaankin huomenissa haettavissa postista (toivottavasti)!
Niin se taitaa ollakuriton kirjoitti:Pinkin repun kuljetus kestää aina pidempään!Armada kirjoitti:Saisi kusti olla tehokkaampi täälläkin suunnalla,nopsammin olisin itse hakenutno on se jo lähetetty ja varmaankin huomenissa haettavissa postista (toivottavasti)!
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja annare »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Oloasu! Nössöä! Minulla on Harald Hirmuinen -pitkät kalsarit!!!maccivaari kirjoitti:Harald Hirmuinen oloasun.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ruhahahahaaaa. Pitkät kalsarit... Ja vielä väittää muita nössöksi...Jamac kirjoitti:Nössöä! -pitkät kalsarit!!!maccivaari kirjoitti:Harald Hirmuinen oloasun.
Viesti Kirjoittaja vemssi »
No ei niitä siellä tarvitakaan, missä aikamerkkikin annetaan bongorummuilla, mutta kun lunta on jo lähemmäs metri ja pakkastakin -25, niin alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa. Ne Harald Hirmuiset. Löytyy.Tauvo kirjoitti:Ruhahahahaaaa. Pitkät kalsarit... Ja vielä väittää muita nössöksi...Jamac kirjoitti:Nössöä! -pitkät kalsarit!!!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Minä olen joskus tuollaisia ostanut meitin miesväelle, ja minusta ne ei oo kalsareita kummempia. Eivätkä ole asian kanssa ikinä ronklanneet, ei vanhat eikä nuoret, jalkaan ovat aina kelvanneet.Jarlaita kirjoitti:No hei! Kellä ei ole tai ole jossain vaiheessa ollut Harald Hirmuinen kalsareita??
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kuka täällä on mitään lumesta ja pakkasesta puhunut? Vai väitinkö, että pitkiä kalsareitä käytetään kesäisin? Tuleeko ihan yllätyksenä, jos olen sitä mieltä, että myös kovassa pakkasessa ulkoillessa kannattaa pukeutua kelin mukaan?vemssi kirjoitti:No ei niitä siellä tarvitakaan, missä aikamerkkikin annetaan bongorummuilla, mutta kun lunta on jo lähemmäs metri ja pakkastakin -25, niin alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa. Ne Harald Hirmuiset. Löytyy.Tauvo kirjoitti:Ruhahahahaaaa. Pitkät kalsarit... Ja vielä väittää muita nössöksi...Jamac kirjoitti:Nössöä! -pitkät kalsarit!!!