Uutiskuvauksessa oli Mäkkejä. Itse uutinen ei kertonut, ovatko mäkit kanssa vaarassa vai oliko tarkoitus piiloviestiä että käyttäkää näitä

Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja securapple »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja peku »
Ongelmasi on se että et ole ymmärtänyt ostaa oikean merkkistä tietokonetta, siis sellaista joita kaikki muutkin käyttävät. Asus, Acer, HP ja mitä näitä on. Siitä seuraa että et ole oikeutettu saamaan edes kunnon troijalaista koneellesi. Joudut kitkuttelemaan ilman.adele kirjoitti:Katselin Järjestelmään, Kirjastoon, Käyttäjiin ja Ohjelmiin, mutta en löytänyt tuota polkua jossa troijalainen sijaitsee: Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Onko koneeni saastunut? Onko polku kätketty niin että olen kaiken avun ulottumattomissa?
Pistetäänpä Adelelle linkki, jota klikkaamalla ymmärrät mitä tehdä - http://www.youtube.com/watch?v=M3Z386vXrt4adele kirjoitti:Katselin Järjestelmään, Kirjastoon, Käyttäjiin ja Ohjelmiin, mutta en löytänyt tuota polkua jossa troijalainen sijaitsee: Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Onko koneeni saastunut? Onko polku kätketty niin että olen kaiken avun ulottumattomissa?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Viesti Kirjoittaja kamina »
Jos katsoo noita OSX'n päivityksiä niin ihan kohtuullisesti niissä on tietoturvakorjauksia. Mikä tahansa haittaohjelma koostuu muutamasta asiasta, aukosta jolla sen saa koneelle (esim. flash tai selain haavoittuvuus) tai vaihtoehtoisesti ujuttaa johonkin mukaan. Sen jälkeen joku kanava jolla se asennetaan, eli joko paikallinen haavoittuvuus tai jälleen tapa huijata käyttäjä asentamaan itse.MacFinn kirjoitti:Tästä vaan tulikin mieleeni, että muistan hyvin kuin kaikki virustorjuntafirmat aikoinaan varoitteli, että odottakaa vaan, kyllä niitä viruksia Maceillekin tulee. Ja tuokin video on vuodelta 2006. Missä ne Mac-virusepidemiat piileksii? Vai onko tässä menossa se kuuluisa salaliitto, se, ettei Macin viruksista vaietaan, ettei ilkkujat saa tietää että niitä on?
Palaa sivulle “Tietoturva ja varmuuskopiointi”