https://plus.google.com/+EricSchmidt/posts/JcfVoJhW2Kw
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Joo, kyllä nuo 4.x versiot ovat jo aikas hyviä, mutta kyllä mulla vaan päivittäisessä käytössä iOS laitteet pysynyt... oon vaan varmaan tullut laiskaksi...Mailia kirjoitti:Eric on kyllä oikeassa siinä, että takaisin ei haluta vaihtaa. Itsellä ei ole pienintäkään halua käyttää iOS:ää Androidin 4.x versioiden jälkeen.
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Eli tismalleen väärinpäin, nimenomaan anteroleiristä iOS:n vaihtavat ovat olleet viime aikoina hyvin edustettu ja huomattavasti suurempi joukko kuin mitä toisinpäin.Mailia kirjoitti:Eric on kyllä oikeassa siinä, että takaisin ei haluta vaihtaa.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja inf »
Juurikin näin. Järkyttävää aina kun joutuu duunissa käyttämään iPhonea ja kotona/henkiläkohtaisessa käytössä on Nexus5.Mailia kirjoitti:Eric on kyllä oikeassa siinä, että takaisin ei haluta vaihtaa. Itsellä ei ole pienintäkään halua käyttää iOS:ää Androidin 4.x versioiden jälkeen.
Viesti Kirjoittaja pastor »
Juurikin näin. Tuo on itsellenäi ykkössyy miksi hankin iPhonen sijaan HTC Onen. Pari kuukautta Onea käytettyäni kaverin 5S:n näyttö tuntui säälittävän pieneltä. Optimaalinen näyttökoko on mielestäni noin 5" (eli hitusen vielä Onea suurempi) - sitä suuremmissa käytettävyys kärsii.inf kirjoitti:iPhonen retina postimerkkinäyttökin alkaa olemaan jo niitä menneen talven lumia, muut valmistajat ajaneet jo kirkkaasti ohi.
Viesti Kirjoittaja tth78 »
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Miksi ihmeessä ostit 700 eurolla iPhonen jos sen käyttö on noin tuskaista? Sehän on ihan sama minkälaisen kikkareen Apple julkaisee, koska ostat sen joka tapauksessa.inf kirjoitti:Juurikin näin. Järkyttävää aina kun joutuu duunissa käyttämään iPhonea ja kotona/henkiläkohtaisessa käytössä on Nexus5.Mailia kirjoitti:Eric on kyllä oikeassa siinä, että takaisin ei haluta vaihtaa. Itsellä ei ole pienintäkään halua käyttää iOS:ää Androidin 4.x versioiden jälkeen.
Android vaan tarjoaa niin paljon vapaampaa käyttöä kuin iOS:n kalteroitu hiekkalaatikko. iPhonen retina postimerkkinäyttökin alkaa olemaan jo niitä menneen talven lumia, muut valmistajat ajaneet jo kirkkaasti ohi.
Mutta se on tietysti vähän käyttötarpeista kiinni, jos laitteella ei halua tehdä muuta kuin käytellä appseja yms niin iOS on varmaan ihan ok, mutta ainakin itse haluan välillä esim ladata jonkun tiedoston suoraan luuriin, niin ei juuri iOS:llä tätä pysty tekemään.
Viesti Kirjoittaja hfcoder »
Mulla on juurikin tuo Galaxy S3. Minulla ei mitään mainitsemistasi ongelmista ole ollut, ja ne vähätkin (vakioselaimen kaatuminen suunnilleen kerran kuussa) varmaankin katoavat tai ainakin vähenevät rootin jälkeen.tth78 kirjoitti:Voi olla etten osaa, mutta SGS3 nyki ja lagi jatkuvasti, että joutui joka toinen viikko resetoimaan laitteen niin en kyllä mitenkään onnistunut palauttamaan laitettu resetoimista edeltävään tilaan? iPhonessa tuo on aivan järjettömän helppoa, mutten sitä androidissa osannut tehdä vaan aina oli asennettava ohjelmat uusiksi, laitettava widgetit oikeille paikoilleen yms yms. Tämäkö sitä sujuvuutta?
Viesti Kirjoittaja tth78 »
Viesti Kirjoittaja inf »
Jos on rootattu luuri niin saa tehtyä ihan 1:1 kopion.tth78 kirjoitti:SGS3 oli 3G malli, sun sigussa 4G? Voi olla, että softaversiokin vaikuttaa. Oli muistaakseni 4.2.2. Käytin sitä tammikuusta kesäkuuhun ja ei kauheasti jäänyt positiivinen kuva. Tuon jälkeen lumia 620 tän kuun alkuun ja aika kamala oli sekin.
Miten tuossa androidissa tehdään tuo varmuuskopio ja siitä palautus yhtä täydellisenä kuin iPhonella? Ainakin tuon artikkelin mukaan pitäs olla yhtä hyvä ellei jopa parempi?
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”