mOtley kirjoitti:Te keillä puhelin päästelee viestiääniä itsekseen niin oletteko varmoja ettei teillä ole sitä asetusta päällä kun saa viestin ja jos et lue sitä niin hälyttää uudestaan? Pelkkä näytöltä vilkaisu ei riitä kumoamaan tätä vaan viesti pitää käydä ihan lukemassa.
Jos on tai et ole varma niin katso täältä: Asetukset -> Ilmoituskeskus -> Viestit ja siellä alhaalta Toista ilmoituksia.
Toivottavasti ymmärsitte hätäisen kirjoitukseni ja toivottavasti tuossa oli "vika"
Joo kyllä tämä on tiedossa ja ei ole tuosta ainakaan mulla kyse
Avantasia kirjoitti:
Joo kyllä tämä on tiedossa ja ei ole tuosta ainakaan mulla kyse
Juuei mullakaan oo tästä kyse. Näyttö on muuten ollut aina pois päältä kun turha viestihälytys tulee. Kahta soundia, sekä vanhan käyttiksen kolmisävelinen että seiskan uusi versio kolmisävelisestä kajahtaa joskus aina ja pari kertaa putkeenkin pienellä välillä. Whatsappi on vahvasti epäilyn alla, mutta en ole saanut mistään säännönmukaisuudesta kiinni. Kysely on whatsappin tuessa sisällä tällä hetkellä. Saa nähdä mitä vastaavat...
Viimeksi muokannut amanita, 28.11.2013 klo 23.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainausta lyhennetty
Tai sitten menet Järjestelmäasetuksiin ja sieltä tileihin, Facebook-kohdasta löytyy nappi, jolla kuvat voi päivittää.
Edit. Kas, luinkin huolimattomasti ja olitkin tuota jo tehnyt. Mun piti käydä vielä yhdeystiedoissa muutaman kohdalla valitsemassa päivitetty kuva saadakseni sen näkyviin.
Viimeksi muokannut Anniel, 29.11.2013 klo 18.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Puhelun tullessa, vastaaminen liuttamalla tuntuu usein hankalalta. Puhelin ei välttämättä reagoi ensimmäiseen pyyhkäisyyn. Vähän niin, kuin entiset Nokian puhelimet, että pitää hitaasti ja rauhallisesti koskettaa näyttöä, että se ehtii mukaan. Näin ei ollut vielä ios 6:n aikana.
iPhone | Apple Watch | iPad | Macbook Pro | Airpods
k@ke kirjoitti:Puhelun tullessa, vastaaminen liuttamalla tuntuu usein hankalalta. Puhelin ei välttämättä reagoi ensimmäiseen pyyhkäisyyn. Vähän niin, kuin entiset Nokian puhelimet, että pitää hitaasti ja rauhallisesti koskettaa näyttöä, että se ehtii mukaan. Näin ei ollut vielä ios 6:n aikana.
Ei ollut, iOS7:n ominaisuuksia.
Yleensä 3-5 pyyhkäisyä, ei oikeastaan koskaan ensimmäisellä.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
k@ke kirjoitti:Puhelun tullessa, vastaaminen liuttamalla tuntuu usein hankalalta. Puhelin ei välttämättä reagoi ensimmäiseen pyyhkäisyyn. Vähän niin, kuin entiset Nokian puhelimet, että pitää hitaasti ja rauhallisesti koskettaa näyttöä, että se ehtii mukaan. Näin ei ollut vielä ios 6:n aikana.
Ei ollut, iOS7:n ominaisuuksia.
Yleensä 3-5 pyyhkäisyä, ei oikeastaan koskaan ensimmäisellä.
On kyl tosi rasittava piirre. Pari kertaa jääny puhelut vastaamatta kun ei vaan reagoi mitenkään.
Sama täällä, ei ongelmaa. Lisäksi aiemmilla versioilla minulla oli usein ongelmia tuon kanssa, kun se liukuri ei meinannut antaa vetää itseään loppuun asti.
Samanlaisia oireita täällä tuon liukurin kanssa. Lisäksi toisessa ketjussa mainittu soittoääniongelma: Puhelin ei soi, surisee vaan, vaikka äänet on päällä, eikä "Älä häiritse" ole aktiivinen Puhelimen kaijuttimissa ei kuitenkaan ole vikaa, sillä soittoääniä valitessa ne toimivat aivan normaalisti. 7.0.3:ssa ei tällaisia ongelmia ollut, vaan tuntuu, että ne alkoivat 7.0.4:ään päivittämisen jälkeen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Vastaamisen kanssa ei ole itsellänikään kertaakaan luuri temppuillut. Puhelun lopettaminen taas on joskus hivenen hankalaa eikä punainen painike reagoi kosketukseen, vaan puhelu pitää käytännössä lopettaa virtanapilla puhelin nukuttamalla.
Pieni ongelma, eikä satunnaisuutensa vuoksi käyttöä häiritse.
Minulla myös tekee tuota, että vastaaminen epäonnistuu kun slideri ei reagoi, äärimmäisen ärsyttävää ja ei todellakaan pieni ongelma. Olisi enemmän kuin suotavaa, että näin kallis älytön(puhelin) toimisi puhelimena kunnolla... Noina hetkinä oikeasti kaipaa sitä vanhaa kännykkää, joka oikeasti oli (vain)puhelin ja toimi, mutta eipä sillä muuta sitten tehtykään...
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
Nyt kun tuosta mainitsette huomasin että itselläni joskus samaa. Joutuu useamman kerran liu'uttamaan. Mutta olen ajatellut että johtuu omasta, huolimattomasta pyyhkäisystä.
Tosin ei kyllä tuota tapahtunut 4S puhelimessa.
Jospa tuo ei olekaan käyttiksen vika vaan 5Sn.
ompponainen kirjoitti:Nyt kun tuosta mainitsette huomasin että itselläni joskus samaa. Joutuu useamman kerran liu'uttamaan. Mutta olen ajatellut että johtuu omasta, huolimattomasta pyyhkäisystä.
En ole tuohon vastausongelmaan törmännyt oman kaksi vuotta vanhan 4S:ni kanssa. Akku on mielestäni kulunut seiskan kanssa nopeammin kuin aiemmin. Tänään kokeilin puhelimen sammuksissa käyttämistä heti laturin irroittamisen jälkeen ja näyttää tosiaan siltä, että prosentit eivät tipu niin kovaa vauhtia kuin ilman buuttia.
ompponainen kirjoitti:Nyt kun tuosta mainitsette huomasin että itselläni joskus samaa. Joutuu useamman kerran liu'uttamaan. Mutta olen ajatellut että johtuu omasta, huolimattomasta pyyhkäisystä.
MInulla on iPhone5:ssa tuo vika, ei ole S-malli käytössä.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Noihin viestiääniin liittyen, kellään vinkkiä miten ne saisi pois puhelun aikana? Varsinkin whatsappin äänet puhelun aikana rikkoo tärykalvon ja pari kertaa imessagekin sattunut piippaamaan.