12" ipuukki tuli!
-
12" ipuukki tuli!
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
Re: 12" ipuukki tuli!
Viesti Kirjoittaja Grugi »
Omani hankin myös suomesta Tektorilta pukinmäestä ja laitteella oli hintaa 1070 eskoa joten ei hintaa juurikaan enempää kuin Apple storesta hankittuna ja palvelukin oli erittäin asiallista.
-
Viesti Kirjoittaja mestari »
1039e tuli hintaa laitteelle Oulun Systemasta hankittuna.
-
-
Viesti Kirjoittaja tBa »
Ominaisuus tuli vissiin 1,2 GHz- revisioon, ja vanhempiinkin sen saa terminaalipuukolla toimimaan. Mun mielestä näppäimistö on näissä uusissa paljon parempi, se vanha missä oli niitä semiläpinäkyviä nappeja oli vähän turhan tunnoton mun makuun.Jone-51K kirjoitti:Onnea sinnekin päin! Tottahan on ettei tää näpöttimistö PowerBookille pärjää, jotenkin vanhakin iBook oli "pehmeämpi" eikä kolissut. Jospa tää ajan kanssa rauhoittuu kun syöttää tarpeeksi leivän murua ym. tuonne väleihin.. Ja mulle oli ihan uutta se, että kun tuohon hiiripadille laittaakin 2 sormea vierekkäin, niin se scrollaa sivua ylös/alas! Liekö ollut aina näin? Ihan sattumalta huomasin vasta moisen vaikka IBookkeja on ollutkin SE 466 simpukasta asti.
iPod Touch 16GB
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ihanko on tämä nykyinen Radeon 9550-malli? En löytänyt Multitronicin sivuilta minkäänlaisia mainintoja Applesta. Hinta on kyllä loistava, jos kyseessä todella on tämä nykymalli eikä jostain nurkasta löytynyt edellinen. Eihän valtuuttamaton jälleenmyyjä edes itse saane konetta sisään likikään noin halvalla!Jone-51K kirjoitti: Vaasalainen Multitronic kauppas verollisena 940€ tätä ja siihen piti jo tarttua.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Jonez »
http://www.multitronic.fi/
MacBook Air 13" 1.3Ghz i5/4Gt/128Gt. iPhone 5 16GB. iPad 4 16GB
Mac Pro (4.1) 3.33Ghz(6core)32Gt/2Tb/SapphireRadeon7950/LG-Bluray
-
Viesti Kirjoittaja funfunk »
Ostan heti jos saapi liki 900 ekee uuden iBook 12" (siis lähiaikoina = ei vuoden päästä).
HUOM! Alv 22% n.900 ekee, kun on kuitenkin firma ostamassa!
_ff_
-
Tilasvahvistuksesta palanen..
Uusi tilaus: Tilausnumero 62216
Toimitustapa : Posti-14 postiennakolla
----------------------------------------------------------------------------
M9846S/A IBOOK G4-1.33G 512MB 40GB COMBO 12IN APX BT 56K 949.00 EUR
Arvioitu paino : 2.20 kg
Toimituskulut : 14.13 EUR
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Mutta nostan hattua Multitronicin pojille. Homma alkoi muutama vuosi sitten parinkymmenen neliön opiskelija-boksista.
-
Taisi olla itseasiassa tämä viimeisin 1,33GHz malli, joka oli ensimmäinen kahden sormen scrollauksella varustettu iBook. Sen saa kaikkiin G4 iBookeihin ja 2003+ PowerBookeihin. Terminaalin kanssa ei tarvitse välttämättä itse lähteä leikkimään. Homman voi hoitaa iScroll2 nimisellä ohjelmallatBa kirjoitti:Ominaisuus tuli vissiin 1,2 GHz- revisioon, ja vanhempiinkin sen saa terminaalipuukolla toimimaan.Jone-51K kirjoitti:Ja mulle oli ihan uutta se, että kun tuohon hiiripadille laittaakin 2 sormea vierekkäin, niin se scrollaa sivua ylös/alas! Liekö ollut aina näin? Ihan sattumalta huomasin vasta moisen vaikka IBookkeja on ollutkin SE 466 simpukasta asti.
-
Löytyipä sittenkin, hinta on noussut 999€ asti. Varasto näyttää 0 kpl. Oiskohan mun kone ollut varaston pohjimmainen joka myytiin hiukan edukkaammin . Jos kuka on hankkimassa konetta niin soittakaas tuonne ja kysykää.
-
Viesti Kirjoittaja tBa »
Perskuta, jos tuo on oikeasti tuo hinta niin on se vaan Suomen halvin, satavarmasti. Vähän mä epäilen tuotakin, jos eivät edes ole valtuutettu jälleenmyyjä- toisaalta jos haluavat katteetta myydä, niin mikäs siinä.Jone-51K kirjoitti:Linkki
Löytyipä sittenkin, hinta on noussut 999€ asti. Varasto näyttää 0 kpl. Oiskohan mun kone ollut varaston pohjimmainen joka myytiin hiukan edukkaammin . Jos kuka on hankkimassa konetta niin soittakaas tuonne ja kysykää.
iPod Touch 16GB
-
Njoo, mutta jaetusti Stockan kaa. Käys kattoon Hämeenkarulla.tBa kirjoitti:Perskuta, jos tuo on oikeasti tuo hinta niin on se vaan Suomen halvin, satavarmasti.
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja varasto oli ainakin kolme pakettia päällekkäin. Äläkä peljästy sitä kaaosta...
-
Viesti Kirjoittaja KipaK »
Olen ollut tähän vehkeeseen kyllä tosi tyytyväinen. Hieman hämmennystä on aiheuttanut se että en ole mistään löytänyt kuvankäsittelyohjelmaa vastinetta, joka olisi ilmainen. Muuten on kyllä pelannut todella hyvin.
Kuvankäsittelyllä tarkoitan kuvan rajaamista, kuvaan tekstin kirjoittamista, yksinkertaista piirto-ominaisuutta. Noita en ole löytänyt yhdestäkään kuvankäsittelyohjelmasta mitä olen Macille asentanut. Auttakaa kun tiedätte paremmin, voi hyvin olla että tämän mukana tuli joku mutta en vaan osaa käyttää... Tämä on meinaan ensimmäinen kosketukseni Mac-maailmaan
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Simppa »
KipaK kirjoitti:Hieman hämmennystä on aiheuttanut se että en ole mistään löytänyt kuvankäsittelyohjelmaa vastinetta, joka olisi ilmainen. Muuten on kyllä pelannut todella hyvin.
Kuvankäsittelyllä tarkoitan kuvan rajaamista, kuvaan tekstin kirjoittamista, yksinkertaista piirto-ominaisuutta. Noita en ole löytänyt yhdestäkään kuvankäsittelyohjelmasta mitä olen Macille asentanut. Auttakaa kun tiedätte paremmin, voi hyvin olla että tämän mukana tuli joku mutta en vaan osaa käyttää... Tämä on meinaan ensimmäinen kosketukseni Mac-maailmaan
Todella simppeli vaihtoehto on Imagewell, mulle käyny moneen pikku juttuun passelisti.
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
GraphicConverter on myös todella kätevä ohjelma, toiminnallisuutta on vaikka muille jakaa. Ei ole täysin ilmainen, mutta halpa ja kokeiluversio on erittäin toimiva.KipaK kirjoitti: Kuvankäsittelyllä tarkoitan kuvan rajaamista, kuvaan tekstin kirjoittamista, yksinkertaista piirto-ominaisuutta. Noita en ole löytänyt yhdestäkään kuvankäsittelyohjelmasta mitä olen Macille asentanut.
Esim. iPhotossa voi arkistoida kuvat ja GC:ssa muokata, asetat vain iPhoton asetuksista että tuplaklikkaamalla kuva aukeaa GC:ssä. Helppoa, kätevää!
-
Viesti Kirjoittaja jorkki »
-
Viesti Kirjoittaja ozone »
http://www.atkoy.com/kauppa.php
Ei ole kuin 47km matkaa... voisi käydä vaikka kahvitunnulla piipahtamassa

Niin, ja itse käyttelen Photoshop Elementsiä... se tekee suurimman osan toiminnoista ihan passelisti. Joutuuhan tästä maksamaan sen 79€, mutta sittenhän saa epäterävän maskin ja hyvät pakkausominaisuudet käyttööns...
-
Viesti Kirjoittaja jorkki »
-
Hmm, tuollainen ei ole kyllä mielestäni oikein hyvän kauppatavan mukaista. ALV 0% pitäisi ilmetä selvemmin, kun kerta www-sivu ei suoranaisesti ole tarkoitettu yrityksille, vaan myös kuluttajille.jorkki kirjoitti:nuo hinnat ei näköjään sisällä alv, siellä oikeassa laidassa lukee että se lisätään vielä hintoihin myöhemmin
-
Olisi palautteen paikka.
Ja iBookin hinnaksihan tulee tuolla 1091 €, eli suunta on yhä työväen (presidentin) oma kauppa Stockmann![;)]
-
Laitoin palautetta yrityksen ATK-puolen vastaavalle. Kyllähän hinnoittelu tulee olla kuluttakaupan sääntöjen mukaista.Repe Ruutikallo kirjoitti:Olisi palautteen paikka.
-
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka