![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
ps.pakko muokata,ei liity millään tpaan edellisiin....
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Olen monilla aamukafeilla ihmetellyt samaa: menen sitten nukkumaan aikaisin tai myöhään, niin herääminen on aina vaikeaa ja aamulla väsyttää, aina, takuuvarmasti!Erño kirjoitti:Kerrankin kerkesin ennen puolta yötä nukkumaan sunnuntaina ja heräsin sen seurauksena pari minuuttia ennen hälytystä. Väsyttää silti. Kusetusta!
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Meriin, jokiin ja järviin päätyy jatkuvasti valtava määrä tavaraa kun ihmiset viskovat niihin mitä tahansa piittaamattomuuttaan ja myös rikoksen salaamisen vuoksi. Yleensä kännipäissään.amanita kirjoitti:Pohdintaan jäi, miten ihmeessä se oli joutunut mereen.
Lahja...sinulta... mutavyörystä möyrineeltä mahdottomuudeltaKunkkuJ kirjoitti:Auts. Olin ihan varma, ettei Ama-neito huomaa, kun lähestyn meren suunnasta ovelasti punaiseksi patjaksi naamioituneena. Huomasi kuitenkin. Jotain uusia keinoja on pakko keksiä, vanhat eivät tunnu toimivan. Mitähän se voisi olla? Jonkinlainen lahja kenties?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Taksilla! Minä arvasin, että haluat minun tulevan taksilla!amanita kirjoitti:..., älä ui, lennä, ryömi, konttaa, kävele, ajele, hiihdä, laskettele, moottoripyöräile, autoile, liitovarjoile, vesisukseile, sukella, snorklaile sadan kilometrinkään päähän minusta,...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitos. Eikä unohdeta Ottoa. Mehän olemme täydellinen perhe. Keski-ikämmekin on ihan sopiva.Anniel kirjoitti:Mutta kun te ootte niin nätti pari![]()
Tätä voinee suositella monelle muullekin homppulaiselle!Mikael K. kirjoitti:innostuin kokeilemaan Lataamoa. Vaikuttaa kätevältä.