Jaaha, nyt sinä sitten jatkat. Minun pitää nyt sinun tyylisesti väittää, että mielestäsi koko teoriassa kaikki on ehdotonta onnea ja iloa, sekä toimii täydellisesti joka paikassa?carrbon kirjoitti:Tauvo & theinonen ovat päättäneet, ettei ideassa voi olla missään nimessä, missään paikassa mitään hyvää. Täten he tarttuvat nyt jokaiseen mahdolliseen sanaan, jonka khaosaming kirjoittaa ja joko vääntelevät sitä tai sitten järkähtämättöminä pidättäytyvät siinä yhdessä ainoassa merkityksessä joka heille ensimmäisenä siitä tulee mieleen, valiten näistä kahdesta tavasta omaan tarkoitukseensa sillä hetkellä paremmin sopivan.
Tähän mennessä minua ei ole saatu vakuutettua kyseisen mallin hyvyydestä. Jos matkaan menee enemmän aikaa, on matka-aika pidempi ja keskinopeus hitaampi. Ekologisin vaihtoehto taas on jotain muuta. Se on joukkoliikenteen, jalkojen tai polkupyörän käyttämistä ja kaikenmaailman moottoripyörillä kaahaillen tapahtuvan huviajelun raskas verottaminen/kieltäminen.
Minun vänkääminen lähti liikkeelle lapsellisista "olet väärässä, koska suomalainen liikenne on paskaa"-tyylisistä kommenteista, joista olen eri mieltä. Siitä minulla on myös kokemusta usean kymmenentuhannen kilometrin verran per vuosi monelta vuodelta.