Kaikkea sinäkin sihtailet lähietäisyydeltä.hatey kirjoitti:Pöydänkulma tai joku muu konekiväärin etutähtäin repi ihan uusiin Amareihin silmäpaon.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kaikkea sinäkin sihtailet lähietäisyydeltä.hatey kirjoitti:Pöydänkulma tai joku muu konekiväärin etutähtäin repi ihan uusiin Amareihin silmäpaon.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Valokuvataitelija Juha Arvid Helminen (s. 1977) esittää näyttelyssään kolkon kuvauksen siitä, miten poliittiset ideologiat, uskonnot ja perinteet kahlitsevat ihmisen osaksi anonyymia valtakoneistoa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minä taas luulen että Kunkun kuvat on niin teräviä, että ne ovat raapineet sen levyn pinnan naarmuille.KunkkuJ kirjoitti:Oletko nyt ihan tosissasi? Sinusta kun ei aina tiedä...tosikko kirjoitti:^ Hmmm... jos levy on täynnä dataa, niin se on tietty raskaampi ja moottori vaatii enemmän virtaa että levy jaksaa pyöriä?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eli ne terävät kuvat pitäisi aina tallentaa SSD:lle?Jamac kirjoitti:Minä taas luulen että Kunkun kuvat on niin teräviä, että ne ovat raapineet sen levyn pinnan naarmuille.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja applerules! »
Saako tuota nenäsumutteena?arisel kirjoitti:Vana Tallinn on hyvä flunssalääke!![]()
Viesti Kirjoittaja applerules! »
... Ja näppäimistölläarisel kirjoitti:Ei ole ainakaan vastaantullut, mutta asianhan voi hoitaa niinkin, että hörpit juomaa ja luet samalla Homppua - jossain vaiheessa on vanatallinnit nenässä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ei oo! Kyllä se flunssalääke tunnetusti on jekkua!arisel kirjoitti:Vana Tallinn on hyvä flunssalääke!![]()
[mitä lie makeen lipitystä]
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Näppäimistön nesteytystä en kyllä suosittelisi, sillä se maksaa yhden uuden MBP:n verran, ainakin minulle maksoin.applerules! kirjoitti:... Ja näppäimistölläarisel kirjoitti:Ei ole ainakaan vastaantullut, mutta asianhan voi hoitaa niinkin, että hörpit juomaa ja luet samalla Homppua - jossain vaiheessa on vanatallinnit nenässä.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Sama meininki, mun totiin tulee 8cl Bacardia, ~35cl Coca Colaa ja pari jääpalaaPeitsamo kirjoitti:Ajattelin muutaman rommitotin tehdä!
Lääkkeethän yleensä ovat pahanmakuisia, etenkin yskänlääkkeet, mutta joku raja silläkin on!kuriton kirjoitti:Ei oo! Kyllä se flunssalääke tunnetusti on jekkua!arisel kirjoitti:Vana Tallinn on hyvä flunssalääke!![]()
[mitä lie makeen lipitystä]
Korjasin...Jussi68 kirjoitti:mun totiin tulee 8l Bacardia, ~3,5cl Coca Colaa ja pari jääpalaa
Suojaamaton homputtelu voi käydä kalliiksi...Leader dog kirjoitti:Näppäimistön nesteytystä en kyllä suosittelisi, sillä se maksaa yhden uuden MBP:n verran, ainakin minulle maksoin.applerules! kirjoitti:... Ja näppäimistölläarisel kirjoitti:Ei ole ainakaan vastaantullut, mutta asianhan voi hoitaa niinkin, että hörpit juomaa ja luet samalla Homppua - jossain vaiheessa on vanatallinnit nenässä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Pakasteherneet ovat parempia. Ne kostuttavat kuivaa limakalvoa, ja sopivat paremmin Hompun ilmapiiriin.arisel kirjoitti:Ei ole ainakaan vastaantullut, mutta asianhan voi hoitaa niinkin, että hörpit juomaa ja luet samalla Homppua - jossain vaiheessa on vanatallinnit nenässä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »