Oon ns. sekakäyttäjä eli mulla Macci ja Puucee elää onnellista yhteiselämää... [H] Mäcilla teen mielummin työt vanhasta tottumuksesta - edut ovat monesti makuasioita mut jotkut asiat on selviä esim. mäkin oiva tapa muistaa työhakemistot yms. Ei siis tarvii aina seivatessa/avatessa tiedostoja kahlata hakemistorakenteita läpi kun mäkki muistaa ja on yleensä todella fiksu kun pitää jatkaa jostain mistä jäi...jne.
Sekavan intro jälkeen itse asiaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Eli tämmönen hämärä juttu on ruvennu vaivaa... MÄKKI EI YHTÄ-ÄKKIÄ enään MUISTA mihin viimeksi seivasin jne... tämän huomasin eilen ja nyt se vaivaa pahasti. Käytän PCtä vähänkuin tiedostoserverinä eli avaan usein tiedostot suoraan verkon kautta omista tiedostoista PCltä. Tiedän että ei ole suorituskyvyn kannalta optimaali mutta on toiminnu mun tarpeeseen oivasti.
Eli jostain syystä se heittää aina seivatessa/avatessa Macin Documentsiin...miksi? Normaalisti siis mäkki muistais edellisen seivauksen/avauksen... no varmasti tajusitte yskän. Käyttishän on tuorein 10.4.4...
Mistä moinen vois johtua... en muista tehneeni mitään ihmeellistä tässä muutakun hommia normaalia enemmän...
LISÄYS: Eli tämä siis seivatessa (save as) komentoa käyttämällä...save seivaa luonnolisesti sinne minne pitääkin.