![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Tuota somaliälämölöä olen kuunnellut töissä ja samalta kuullosti sielläkin. Käyvät normaalia keskustelua juuri samalla tavalla.richidi kirjoitti:Captain Phillips. Olipas huonosta aiheesta tehty elokuva. En tiennyt tästä etukäteen yhtään mitään. Odotin jotain "eeppistä" laivaseikkailua ympäri maailman, mutta olikin yhtä somaliälämölöä ja nurkassa nyyhkytystä koko homma. Thanksin ura ehtoopuolella. VMP koko leffa
Toisaalta ihan ok.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Sehän menee niin överiksi, ettei siinä mitään mieltä voi pahottaa.jepsfrost kirjoitti:Tuo traileri jo tekee normi ihmisen tuntemaan niin köyhäksi, että en taida viitsiä edes katsoa itse leffaa ja pahottaa mieltäni
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mitäs täällä mollataan laatuelokuvaa!Erño kirjoitti:Tuota somaliälämölöä olen kuunnellut töissä ja samalta kuullosti sielläkin. Käyvät normaalia keskustelua juuri samalla tavalla.richidi kirjoitti:Captain Phillips. Olipas huonosta aiheesta tehty elokuva. En tiennyt tästä etukäteen yhtään mitään. Odotin jotain "eeppistä" laivaseikkailua ympäri maailman, mutta olikin yhtä somaliälämölöä ja nurkassa nyyhkytystä koko homma. Thanksin ura ehtoopuolella. VMP koko leffa
Toisaalta ihan ok.Tiesin etukäteen leffan aiheen, joten en pettynyt. Paremminkin yllätyin positiivisesti.
Captain Phillips on ohjaaja Paul Greengrassin monikerroksinen tutkielma tapahtumasta, jossa somalimerirosvot kaappasivat yhdysvaltalaisen konttialuksen Maersk Alabaman vuonna 2009. Se on - Greengrassin tunnusomaiseen tyyliin - sykkivä trilleri ja monisyinen kuvaus globalisaation lukemattomista seurauksista.
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja mika_t »
No siitä vähän ahdistavaa kaveriksi: Srpski film - http://www.imdb.com/title/tt1273235/omenamyyrä kirjoitti:Frozen.
No, ahdistavin leffa minkä olen ikinä nähnyt – häviten niin À l'intérieurille kuin Human Centipedelle ja Buriedillekin
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »