maccivaari kirjoitti:pikkumaamoottori
Pyörittääkö se maapalloa? Vai mistä moinen nimitys on syntynyt?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
maccivaari kirjoitti:pikkumaamoottori
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Eipä mulla liene mitään syytä katsella peiliin – varsinkin kun siellä on aina se sama lärvi.Mikael K. kirjoitti:Olisiko peiliin katsomisen paikka?
Viesti Kirjoittaja pallo »
Juu toki. Minä vaan en ole innostunut arvailemaan epäilmeisiä sisältöjä.Mikael K. kirjoitti:Ymmärtänet kuitenkin sen, että se mitä luet ei ole välttämättä ilmeinen sisältö.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Insinööri.jjpeltola kirjoitti:Juu toki. Minä vaan en ole innostunut arvailemaan epäilmeisiä sisältöjä.Mikael K. kirjoitti:Ymmärtänet kuitenkin sen, että se mitä luet ei ole välttämättä ilmeinen sisältö.
Silloinhan juttu on jo ikivanha. Busted!tuomaril kirjoitti:En minä tiedä, tullu viimeiset puoli vuotta luettua Homppua niin vähän, että en tiedä mikä on uutta ja mikä vanhaa.
En ymmärrä. En ole solvannut.Mikael K. kirjoitti:Se solvaaminen tässä raivostuttaa! Ymmärrätkö?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Maamoottorit olivat vanhaan aikaan siirrettäviä voimanlähteitä moneen käyttöön.Mikael K. kirjoitti:maccivaari kirjoitti:pikkumaamoottori
Pyörittääkö se maapalloa? Vai mistä moinen nimitys on syntynyt?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko se siellä seinällä? Vähän kuin nämä kuvan kikkelin käyttöohjeet Åbolands sjukiksessa?Anghorn kirjoitti:Se olis kohtsillään kahvihetki Vekaranjärven sotilaskodissa. Sotilasvalaa menossa katsomaan.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Höh, eihän tuossa ollut kuin ohjeet esivalmistelusta. Vai siihenkö se on sinulla aina jäänyt?Tauvo kirjoitti: Vähän kuin nämä kuvan kikkelin käyttöohjeet Åbolands sjukiksessa?