bourbonstreet68 kirjoitti:arcana kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä ihmiset tekee kunhan ottasivat vähän rennommin, eivätkä aiheuttaisi toiminnallaan ongelmia muille vaan pikemminkin päinvastoin.
Totalitaarisen samaa mieltä.
Conan O`Brienin suomivierailusta jäi hyvä fillis kun jäbä totesi olevansa vain tavallinen hölmö ihminen ja on pahoillaan siitä että on tuhlannut meidän kallisarvoista aikaa. Samaan hengenvetoon jatkoi että maailmassa pitäisi olla enemmän hänenlaisia ihmisiä, koska nyt on liikaa vakavia ihmisiä riitelemässä vakavissaan paskantärkeistä asioista. Hitsi kuinka oikeassa olikaan!
Helpottaisikohan jos humanitaarisena apuna kriisipesäkkeisiin lähetettäisiin rauhoittavia lääkkeitä?
Mä olen samaa mieltä. Nykyään kaikkien pitää tapella pienimmistäkin asioista, pahimmassa tapauksessa kaks valtioo uhkaa toisiaan ydinsodalla, jos toinen valtio ei lopeta sitä, mitä sitten on tehnytkään.
Olis hyvä, jos kaikki ymmärtäis tän teorian, mikä mun entisellä fysiikan opella oli.
Ei ole olemassa huonoja asioita, on olemassa vain hyviä ja vähemmän hyviä asioita. Joten ei ole olemassa huonoja ihmisiä, vain hyviä ja vähemmän hyviä.
Joo, mä tiedän. Kuulostaa aika hullulta. Se vaan yhtenä kesänä koki tämmöisen ahaa-elämyksen. Sen jälkeen sitä samaa juttua sai kuulla koko seuraavan vuoden: "Ennen minä olin vähemmän hyvä ihminen, mutta nyt olen parempi." Sekopäistä, mutta omalla tavallaan myös täysin totta. Maailman asiat olis ehkä paremmin, jos kaikki poliittiset johtajat älyäis tän "Kelvin-ajattelutavan" vai miksi se sitä sanoi.
No kuitenkin, HHH oli muuten ihan hyvä opettaja. Mä peräti tajusin jotain fysiikasta, jos unohdetaan ne sekopäiset älyn väläykset.
Mitenkähän kävis, jos kertois GWB:lle tästä "Kelvin-teoriasta". Tulisko CIA, NSA vai FBI kiduttamaan?
JohTu kirjoitti:At the same time you notice that the raging waters are about to take him away, forever. You have two options. You can save him or you can take the best photo of your life. So you can save the life of George W. Bush, or you can shoot a Pulitzer prize winning photo, a unique photo displaying the death of one of the world's most powerful men.
And here's the question (please give an honest answer):
Would you select color film, or rather go with the simplicity of classic black and white?
Color![:D]
Jos kysyttäis pelastaisitko vai ottaisitko kuvan, vastaus on pelastaisin. Vaikka kuinka paha mies onkaan, tehny päätöksiä, joiden takia satoja, ehkä tuhansia ihmisiä on kuollu, niin en mä vois seistä vieressä ja kattoa, kun joku kuolee.
Ei pahakaan ihminen (tai siis vähemmän hyvä) halua kuolla. Ja mistäs sen tietää, jos siitä vaikka tulis parempi ihminen, jos sen pelastais. Jos se siis olis hengenvaarassa.
Jos otat, niin et aja. Ja jos ajat, niin ilman valoja ja jalkakäytävällä.