arisel kirjoitti:Operaattorit valehtelevat sumeilematta kuuluvuusalueista ja datasiirtonopeuksista.
Meidän peittoaluekartta
Peittoaluekartasta näet sekä puheluiden kuuluvuuden että tiedonsiirtoyhteyksien nopeuden. Ilmoitetut peittoalueet ja tiedonsiirron nopeudet ovat suuntaa-antavia.
Elisa/Saunalahti:
Kuuluvuuskartta kuvaa peittoa ulkotiloissa ja perustuu laskennallisiin peittoalueisiin, jossa voi esiintyä katvealueita.
arisel kirjoitti:Soneralla on vielä erityinen keino välttää reklamaatiot, kun aspaan soittaja saa vastaansa robotin, joka muka ymmärtää puhetta, mutta käytännössä ei ymmärrä mitään, eikä osaa tehdä mitään.
Meille voipi tehdä reklamaation puhelimitse,
Omien Sivujen kautta löytyvillä Palvelupyynnöillä ja vaikka perinteisellä kirjepostilla. Jos sen tekeepi puhelimitse ja jos ei halua robotin kanssa asioida sen voi ohittaa painelemalla 1-näppäintä muutaman kerran (robotin avattua suunsa) - puhelu ohjautuu perinteiseen näppäinvalikkoon.
arisel kirjoitti:Terveisiä SoneraPartiolle - odottelen edelleen puhelua firmaltasi, jonka Koti-tv-boksi ei lähde toimimaan millään konstilla. Jätin noin vuosi sitten sanan eräälle myyntihessulle, joka tarjosti jotain Soneran tuotetta, että en osta mitään ennenkuin joku hoitaa boksin toimivaksi - eipä ole kuulunut mitään. Tämä ei tietenkään yllätä - se vaikuttaa olevan Soneran tapa toimia.
Hmm, mitenhän me saatais homma pakettiin. Vuoden vasteaikaa ei ole, yhteydenottoa ei kyllä enää tule. Hmm. Kuulostat siltä että boxin suhteen kaikki kotikonstit on kokeiltu joten miltä tuntuisi tehdä vikailmoitus Omien Sivujen kautta. Sivusto kyselee vielä noista tekemistäsi testeistä, se on vakiomuotoinen se proseduuri siellä (ainakin vielä) mutta eipä tosiaan tarvitse soitella mihinkään.
Käviskös tällainen?
Tero@SoneraPartio