Virta oli lopussa joten laitoin puhelimen lataukseen.Jonkin ajan jälkeen puhelin meni junkkeliin joten painoin home ja käynnistysnappia yhtäaikaa.Siitä seurauksena puhelimesta hävisivät kaikkein tärkeimmät ohjelma painikkeet.Kuten luurin kuva,maili,musiikki,asetukset ym.
Safiiri painike jäi ja muutama jonniinjoutava painike..
Soiteltuani ympärin suomenmaata ehtien apua niin minua neuvottiin tekemään palautus tehdasasetuksiin ja minähän tein sen i tunesin kautta.
No se teki sen siihen asti kun alako herjata, että ei voi jatkaa kun puhelimessa on auki "etsi iphoneni".Enhän minä voinut sulkea sitä kun ei ollut sitä painiketta mistä sulukea sitä

No, eikun taas soittamaan ja ehtimään apua.Ja minua neuvottiin tuo sulukemaan tietokoneen kautta.Ja minähän tein työtä käskettyä.Ja taisin tehä vähän liikaakin, kun nyt minun puhelimessa on teksti : tämä iphone on kadonnut,ole hyvä ja soita xxxxxxxxxxxx sekä että sim-kortti on lukittu

Joskus se menee tuosta eteenpäin sen verran, että kysyy maata,mutta siitä eteenpäin ei juuri pääse.Niin ja se piuhan kuva tulee joskus, että olis muka yhdistetty i tunesiin.Siinäpä se .
Ja minä en voi laittaa sitä tunnuslukua, kun ei ole paikkaa.Enkä voi i tunesin kauttakaan.
Voi helevata....eikun uus soitto rumpa ja kyselemään sormi suussa että mitäpä tuli tehtyä

Eikä kukaan osannut avittaa meikäläistä hädässä.Ihmettelivät vain kovasti,että on hävittänyt tärkeimmät namiskat...voi,voi.
Siispä kysynkin ,että olisko täällä semmosta nikkaria joka tietäs/osais neuvoa asiallisesti onko puhelin enään pelastettavissa.
Ja miten tämän helekutin rakkineen sais toimimaan vai saako enään ollenkaan???
Vai onko jo ohitettu viimeinen käyttöpäivä ja nakattava kaaressa kierrätykseen.