Koitin ettiä jo haulla ja jotain löysinkin mutta en oikein vastaavaa ongelmaa taikka vinkit on jo kokeiltu
Eli sim-kortti on hankittu liikkeestä ja näin ollen aktivoitu.
Mutta Ipad air sanoo kokoajan, että ei verkkoa.
Apn:ssä mobiilidatan kohdalla ei ole mitään, koska sinne ei anna tallentaa mitään.
Aina kun jotain kirjoitat kaikki pyyhkiytyy pois.
Vinkkiä mitä voisi tehdä
operaattorina on saunalahti.
iPad Air ei löydä verkkoa
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: 24.8.2007 klo 16.46
- Paikkakunta: joensuu
iPad Air ei löydä verkkoa
Viesti Kirjoittaja morpp »
Viimeksi muokannut amanita, 7.3.2014 klo 17.40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: otsikko kuvaavammaksi/kallekilponen, otsikon hienosäätöä/amanita :=)
Syy: otsikko kuvaavammaksi/kallekilponen, otsikon hienosäätöä/amanita :=)
Macbook air 2011
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 8.5.2013 klo 14.37
Re: Ipad air ei verkkoa mobiilidata
Viesti Kirjoittaja Palstatiimi »
Hei Morpp,
ilmeisesti laitteesi siis ei saa verkko ollenkaan, eli kuuluvuustolppia ei tule eikä Saunalahtea verkko-operaattorina ei lue missään? Kannattaa SIM-korttia kokeilla toisessa laitteesa, mikäli se vain on mahdollista. Myös laitteen asetuksista kannataa tarkistaa, että operaattorin valinta on automaattisella tai valittuna Saunalahti.
Mikäli SIM-kortti ei toimi missään laitteessa, niin suosittelen olemaan asiakaspalvelumme yhteydessä. He voivat tarkistaa, että onhan liittymällä kaikki kunnossa.
Jos taas toisessa laitteessa liittymä lähtee toimimaan normaalisti, tällöin ongelma on kyllä iPadin asetuksissa. Eihän se ole operaattorilukittu?
APN-asetus kuitenkin tarvitaan sitten, kun verkko löytyy. Löydät asetukset täältä.
Tomi / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
ilmeisesti laitteesi siis ei saa verkko ollenkaan, eli kuuluvuustolppia ei tule eikä Saunalahtea verkko-operaattorina ei lue missään? Kannattaa SIM-korttia kokeilla toisessa laitteesa, mikäli se vain on mahdollista. Myös laitteen asetuksista kannataa tarkistaa, että operaattorin valinta on automaattisella tai valittuna Saunalahti.
Mikäli SIM-kortti ei toimi missään laitteessa, niin suosittelen olemaan asiakaspalvelumme yhteydessä. He voivat tarkistaa, että onhan liittymällä kaikki kunnossa.
Jos taas toisessa laitteessa liittymä lähtee toimimaan normaalisti, tällöin ongelma on kyllä iPadin asetuksissa. Eihän se ole operaattorilukittu?
APN-asetus kuitenkin tarvitaan sitten, kun verkko löytyy. Löydät asetukset täältä.
Tomi / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit