Oletko kuullut koskaan mitä eroa on mielipiteillä ja faktoilla? Faktaa on esimerkiksi se, että Mmouse on maailman paras rotta, ja hullun houreista täysin vääristynyttä mielipidettä edustaa esimerkiksi se, että mahtihiiressä, siis rotassa, olisi jotakin vikaa.A.J. kirjoitti:Sitten lienee turha vastailla ketjuun, jos et ole valmis osallistumaan keskusteluun.Bontakun kirjoitti: Mmouse RLZ! Enkä hyväksy vastaväitteitä.
Crappy Mighty Moose?
-
Re: Crappy Mighty Moose?
Viesti Kirjoittaja Bontakun »
-
Viesti Kirjoittaja Reiko »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Nyt alkaa menemään trollauksen puolelle. Bontakun, alapas nyt rauhoittumaan. Mikään "viidenkympin" hiiri ei ole maailman paras. Halpa ja paras on eri tuote. Luulen että esimerkiksi Logitechin parinsadan euron laser-hiiret on lievästi sanottuna tarkempia. Nappeja noista löytyy joka lähtöön.Bontakun kirjoitti:Oletko kuullut koskaan mitä eroa on mielipiteillä ja faktoilla? Faktaa on esimerkiksi se, että Mmouse on maailman paras rotta, ja hullun houreista täysin vääristynyttä mielipidettä edustaa esimerkiksi se, että mahtihiiressä, siis rotassa, olisi jotakin vikaa.
Se on eriasia että Mighty Mouse saattaa olla erinomainen perushiirenä, ja peruskäyttäjälle mahdollisesti paras hiiri. Ja esteettisesti se on neutraalin puhdaslinjainen, mikä monelle saattaa sekin olla hyvyyttä nostava asia. Teknisesti Mighty Mouse on "uudenlainen", muitta ei se ole paras hiiri teknisesti.
-
Viesti Kirjoittaja Jantu »
Sillon tällöin kestää sekunnin tai kaksi klikkaamisen jälkeen että jotain tapahtuu.
Muuten kyllä oon tykännyt hiirestä. vielä jos saisi oikelle ja vasemmalle sivunapille eri komennot...
-
Ettekö te omaa vähäisintäkään lukutaitoa? Tuo viesti ei todellakaan liittynyt enää kuin pinnallisin puolin Mmouseen.Jamac kirjoitti:Nyt alkaa menemään trollauksen puolelle. Bontakun, alapas nyt rauhoittumaan. Mikään "viidenkympin" hiiri ei ole maailman paras. Halpa ja paras on eri tuote. Luulen että esimerkiksi Logitechin parinsadan euron laser-hiiret on lievästi sanottuna tarkempia. Nappeja noista löytyy joka lähtöön.
Se on eriasia että Mighty Mouse saattaa olla erinomainen perushiirenä, ja peruskäyttäjälle mahdollisesti paras hiiri. Ja esteettisesti se on neutraalin puhdaslinjainen, mikä monelle saattaa sekin olla hyvyyttä nostava asia. Teknisesti Mighty Mouse on "uudenlainen", muitta ei se ole paras hiiri teknisesti.
Kiitos.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja khalima »
-George Washington
-
-
-
Viesti Kirjoittaja G6 »
Joo niinhän se on, jos applen-design ei istu, niin vika on omassa fysiikassa.Bontakun kirjoitti:Mielestäni....tai no mun on ihan pakko sanoa tämä........
MIGHTY MOUSE ON TÄYSIN EHDOTTOMASTI JA YLIVOIMAISESTI PARHAIN KUUNAAN IKINÄ KOSKAAN TEHTY HIIRI!!!!! TEIDÄN KÄSISSÄNNE NE VIAT ON SENKIN NAKKISORMISET TOHELOT!!!!!
Kyllä tuli taas lunta tupaan, kun ajattelin että jos vihdoinkin olis kunnollinen hiiri applelta ilmestyny. Ei vaan istu mun käteen, enkä todellakaan aio tähän totutella.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Shark »
Toivottavasti tuo 3.3 - paniikki nollaa nämäkin statukset, niin saatte tekin puuhaa kun pitää alusta aloittaa.Bontakun kirjoitti:Vai olisiko se vain tätä krediitin hankkimista... Onnea minulle, 280 rikki ja tästä lisää puuta pesään. Kohta joku voi jopa noteerata minut vakavasti!
Pitää vissiin sit toukokuun lähentyessä vasta aloittaa neuvon kysyminen, niin voi saada ainoastaan vastauksia.
-
Viesti Kirjoittaja Reiko »
-
Viesti Kirjoittaja mamiti »
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Sano se tolle mun Mrotalle, joka makaa ruumiina sängyn alla, kun siitä meni rulla paskaks 2kk käytön jälkeen. Niistä sivunapeista vielä, itsellä ainakin rupesi kättä vihlomaan pahasti kun niitä yritti painella. On siis ergonomialtaan päin p:tä suunniteltu minun kädelleni, kyse ei ole siis mielipiteestä vaan totuudesta. Toi mun aiempi 10e Logitech rullahiiri toimii edelleen ja rasittaa vähemmän kättä kuin MM.Bontakun kirjoitti:hullun houreista täysin vääristynyttä mielipidettä edustaa esimerkiksi se, että mahtihiiressä, siis rotassa, olisi jotakin vikaa.
-
Viesti Kirjoittaja khalima »
-George Washington
-
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
-
Viesti Kirjoittaja Bontakun 2 »
Niin, minun aikanani sisälukutaito oli jotain, joka opetettiin jokaiselleReiko kirjoitti:Kirjoittaja noteerataan vakavasti kirjoitusten perusteella. Eli hyviä postauksia niin saa hyviä vastauksia. Hyvä postaus ei ole toisten mielipiteiden tai ruumiinmuodon haukkuminen[:)]

-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Pientä hyppimistä on ilmennyt jatkuvasti, mutta sen verran harvoin, ettei siitä ole pahemmin ollut haittaa. Kenties tämä johtuu pienistä roskista tai epäpuhtauksista hiirimaton pinnassa.
Optinen hiiri on ollut paras keksintö sitten juustohöylän ja pullonavaajan, mutta Mighty Mouse toi takaisin ne iänikuiset ongelmat pallon kanssa. Sitä likaa kun sinne kertyy väkisinkin, kun sormet hikoavat käytön aikana, vaikka kädet pesisikin ennen käyttöä. Noin viikon välein pitää rotta kääntää ylösalaisin ja pyöritellä mattoa vasten, jotta rulla toimisi.
Jo aiemmin huomasin kakkospainikkeen käytön olevan hyvin hankalaa, joten olen käyttänyt hiirtä yksinappisena. Nyt sitten tänään havaitsin, että keskinappiin asetettu Dashboard hyppii välillä silmille, vaikkei koko keskinappiin edes koske. Sivupainikkeisiin asetettu Expose loikkaa silmille satunnaisesti, jos hiirtä hipaiseekin nappuloihin koskematta.
Nyt väliaikaisesti on ratkaistu ongelmat ottamalla ylimääräiset painikkeet pois käytöstä, mutta rulla se senkun tökkii edelleen. Kohta lentää Mighty Rat parvekkeelta alas ja vanha kunnon 15 euron Logitech tilalle.
-
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Ja saisivat tehdä laserin. Ei toimi yhtään, jos pinta kiiltä vähääkään.
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
Viesti Kirjoittaja bandha »
-
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Saisikohan tuota mahtirottaa menemään takuuseen? Sitä kun ei oikein voi itse edes puhdistaa, kuten perinteisten pallohiirten kohdalla oli asian laita.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka