Moi!
Otsikon mukainen ongelma eli, aina silloin tällöin huomaan panoroinnin siirtyneen jompaan kumpaan laitaan. Kyseessä on iBookin oma äänikortti. Teenkö huomaamattani joitain komentoja?
Kiits!
iBook panoroi itsekseen?
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
iBook panoroi itsekseen?
Viesti Kirjoittaja samuel »
-
Re: iBook panoroi itsekseen?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Sama on käynyt minullekin, sekä G4:lla että iMacilla, molemmissa Tiikeri. Ymmärtääkseni ainakaan mitään näppäinoikotietä millä panoroinnin voisi vahingossa ryssiä ei ole. Mystistä.
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
12" iBook täällä. Pan oli hiipinyt tanakasti oikealle. Mulle ei ole toiste tehnyt tuota. Kone on tosin ollut käytössä vasta muutaman viikon jossa Macin omaa ääntä käytän.
-
Viesti Kirjoittaja dex800 »
Sama juttu tällä. Tosin Powerbookissa. Pari kertaa jo tullut kopeloitua kuulokkeiden johtoja ja sitten vasta tullut mieleen katsoa järjestelmäasetuksista toi balance. Tiikeri myös käyttiksenä...
G5 Powermac ei ole tainnut tehnyt tuota kertaakaan. Joskaan sen omaa äänikorttia ei tule juuri muutenkaan käytettyä...
G5 Powermac ei ole tainnut tehnyt tuota kertaakaan. Joskaan sen omaa äänikorttia ei tule juuri muutenkaan käytettyä...
-
Viesti Kirjoittaja mauno20 »
powerbook g4 tekee samaa... eli vika lienee osx:sässä..
olin eilen jo purkaa genelecit sen takia...
sit koitin etsiä näppäinyhdistelmää jolla se siirtyy mut sellaista ei taida olla...
ku painaa fn+f4 tai f5 niin silloin se kait sitä tekee...
menee vissiin informaatio hieman ohi tuolla koneen uumenissa... [:@]
mut eihän se midn ku sen tietää... [H]
olin eilen jo purkaa genelecit sen takia...
sit koitin etsiä näppäinyhdistelmää jolla se siirtyy mut sellaista ei taida olla...
ku painaa fn+f4 tai f5 niin silloin se kait sitä tekee...
menee vissiin informaatio hieman ohi tuolla koneen uumenissa... [:@]
mut eihän se midn ku sen tietää... [H]
iPhone 3G (8Gb) ,MacMini 2,26/2G/160GB,Waves Native Power Pack,Waves Multirack,MacFoh,Smaart V6,Genelec 1030A + 7050A,AuraAudio A2/B118FH
http://www.rytmikatti.com
http://www.rytmikatti.com
-
Viesti Kirjoittaja ozone »
Voiskohan tuohon vaikuttaa iChat tai Skype. Jos iChatissä juttelee, niin vaimentaako se toisen kaiuttimen automaattisesti, kun se mikrofoni PowerBookissa oli siellä jommankumman kaiuttimen kainalossa? Jos sitten iChat tai Skype muokkaisi panorointia, niin sehän voisi vain unohtua jompaan kumpaan laitaan.
Tällainen tuli mieleen...![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tällainen tuli mieleen...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kaikki on mahdollista, mutta kummassakaan koneessa missä tuo on minulla tapahtunut ei ole Skypeä eikä iChatin äänichattia käytetty. Itse veikkaisin syypääksi joko QuickTimeä tai iTunesia.ozone kirjoitti:Voiskohan tuohon vaikuttaa iChat tai Skype.
Ei.ozone kirjoitti:Jos iChatissä juttelee, niin vaimentaako se toisen kaiuttimen automaattisesti
3-6-9
-
Viesti Kirjoittaja Vela »
Moips!
Mie oon huomannut ihan saman ominaisuuden TiBookista. Sillontällön ihmettelee, miksi kuuluu äänet ihan kummasti kun musiikkia kuuntelee. Tähänmennessä 3krt olen joutunu balanssia säätämään. Ilmeisesti vika ei ole iChatissa. Eikä kyllä Skypessäkään. Joskus pelailemisen jälkeen tai pelin aikana huomaa balanssin vääryyden. iChat ei olisi siksi syypää, että vasta aloitin sen käytön, kun löysin MSN-gatewayn siihen. Skype voi olla, mutta sitä en ole käyttänyt kuin 2krt vuoden aikana. Syypää voisi olla aMSN, tai sitten bugi äänensäädössä, tai vastaava näppäinoikotie, joka toimii kun haluaa.
T: Ari
Mie oon huomannut ihan saman ominaisuuden TiBookista. Sillontällön ihmettelee, miksi kuuluu äänet ihan kummasti kun musiikkia kuuntelee. Tähänmennessä 3krt olen joutunu balanssia säätämään. Ilmeisesti vika ei ole iChatissa. Eikä kyllä Skypessäkään. Joskus pelailemisen jälkeen tai pelin aikana huomaa balanssin vääryyden. iChat ei olisi siksi syypää, että vasta aloitin sen käytön, kun löysin MSN-gatewayn siihen. Skype voi olla, mutta sitä en ole käyttänyt kuin 2krt vuoden aikana. Syypää voisi olla aMSN, tai sitten bugi äänensäädössä, tai vastaava näppäinoikotie, joka toimii kun haluaa.
T: Ari
Powerbook Titanium G4 GBLAN (Onyx) 667MHz, 1024MB RAM, 100GB Western-Digital, Airport
Powermac G4 AGP 400MHz, 1024MB RAM, 40GB, Ati Rage 128 Pro
Powermac G4 AGP 400MHz, 1024MB RAM, 40GB, Ati Rage 128 Pro
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka