Onko kenelläkään aavistusta mistä voisi johtua? Puhelimesta, liittymästä, miehen puhelimesta/liittymästä...? On meinaan vähän ongelma kun olen 39. viikolla raskaana ja mies joutuu aina ajelemaan kesken päivän töistä kotiin kun ei saa minua kiinni
iPhone 5: numeroon ei saa yhteyttä/RATKENNUT
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Shivery
iPhone 5: numeroon ei saa yhteyttä/RATKENNUT
Viesti Kirjoittaja Shivery »
Nyt on viime aikoina useita kertoja käynyt niin, että mieheni soittaessa minulle tulee vain ilmoitus että valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Viimeksi tänä aamuna, edellisen kerran eilen iltapäivällä... Kukaan muu ei ole maininnut, että olisi yrittänyt soitella turhaan, mutta enpä voi olla siitäkään varma... Mieheni on sitten tullut kotiin ja puhelin on päällä ja kenttääkin on ja on kokeiltu soittaa mutta ei siltikään saa yhteyttä. Minä pystyn kyllä soittamaan, ja sen jälkeen kun olen kokeillut soittaa, myös mieheni on taas pystynyt soittamaan minulle... Puhelin tosiaan iphone 5 ja liittymänä saunalahti 4g (tosin kotona yleensä 3g:n puolella).
Onko kenelläkään aavistusta mistä voisi johtua? Puhelimesta, liittymästä, miehen puhelimesta/liittymästä...? On meinaan vähän ongelma kun olen 39. viikolla raskaana ja mies joutuu aina ajelemaan kesken päivän töistä kotiin kun ei saa minua kiinni
Viimeksi muokannut Shivery, 12.11.2014 klo 15.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Tero E
Re: iPhone 5: numeroon ei saa yhteyttä
Viesti Kirjoittaja Tero E »
Vastaavassa ongelmassa SIM-kortin vaihto operaattorilta uuteen auttoi. Fyysisesti oma vanha kortti oli ehjä, mutta vanhempaa mallia, käytössä oli silloin iPhone 4. Puhelin näytti kentät täytenä mutta soittajat eivät saaneet yhteyttä ennenkuin itse oli soittanut puhelun.
-
Esawesa
Viesti Kirjoittaja Esawesa »
Itsellä oli samaa ongelmaa ja jonka sain ratkaistua sillä että otin puhelimesta 4g pois.
Sen jälkeen puhelut tullut aina läpi.
Sen jälkeen puhelut tullut aina läpi.
-
Shivery
Kiitos vastauksista, täytyy kokeilla kumpaakin...
-
Shivery
Hiukan kauan kesti mutta kirjoitan nyt tänne jos joku vaikka haulla kyseistä ongelmaa etsii...
Eli itselläni auttoi myös tuo 4g:n pois päältä laitto. Aina jos olen syystä tai toisesta sen takaisin päälle laittanut ongelma on palannut. Ilman 4g:tä ongelmaa ei ole esiintynyt kertaakaan...
Eli itselläni auttoi myös tuo 4g:n pois päältä laitto. Aina jos olen syystä tai toisesta sen takaisin päälle laittanut ongelma on palannut. Ilman 4g:tä ongelmaa ei ole esiintynyt kertaakaan...
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka