Tuo iphoto-kuvio on minullekin vielä vähän epäselvä, se saattaa olla syynä, koska olen ladannut sinne aika paljon valokuvia.
Mikä mahtaa olla ongelman ydin? Kiitollinen kaikesta avusta.....
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Uusi »
Viesti Kirjoittaja Machist »
10gb tyhjää tilaa kuulostaa melko vähältä?Uusi kirjoitti:En ymmärrä tätä tilan tarpeen valitusta. Yritin asentaa koneelle matlab-softaa, levytilaa on 120 GB ja siitä 10 GB pitäisi olla vapaana. Mutta kun yritän purkaa zip-fileä johonkin hakemistoon, kone väittää aina, että ko. hakemisto on täynnä. Tarkoittaako se oikeasti hakemistoa vai kovalevyä ja johtuuko tämä jotenkin jostain partitioinnista?
Tuo iphoto-kuvio on minullekin vielä vähän epäselvä, se saattaa olla syynä, koska olen ladannut sinne aika paljon valokuvia.
Mikä mahtaa olla ongelman ydin? Kiitollinen kaikesta avusta.....
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Siitä lähtien kun noita hyviä ohjelmia on ollut tarjolla.pallo kirjoitti:Mistä lähtien siihenkin tarvitaan ohjelma? Finderillä selviää tai jossei tiedä mitä omalla levyllä on, on sekin aika heikkoa...
Viesti Kirjoittaja pallo »
"Manuaalisesti" ne failut on poistettava, jos oletettavasti jotain poistettavaa on. Piirakkahan ei sinällään kerro mitään siitä, mitä on poistettava. Varsinkin n00bit saattaa sitten erilaisilla kaluilla poistella vahingossa mitä vaan - olettaen vielä osan kaluista linkittävän preferenssi, yms. tiedostoja poistoihin.Hepo kirjoitti: Olen minäkin joskun katsonut tiedostot manuaalisesti, mutta kyllä tuo piirakka malli on parempi.
.....Työkalut on tota varten.
Oli mulla jonkun vanhan rikkinäisen iPadin backuppi jäänyt kummittelemaan, vaikka olin synkkauksen poistanut.pallo kirjoitti:Hepo kirjoitti: iTunesin backupit eivät tapahdu vahingossa tai tilaamatta, niille on syynsä ja tilauksensa ja menevät tosiaan ihan omaan lokeroonsa.
Viesti Kirjoittaja atheos »
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”