Menin tyhmyyspäissään ostamaan iPhonen, jota en pystynyt testaamaan, koska minulla ei ollut vielä Nano simiä... Sitten kotona ite fixasin micro simistä tuon Nanon, ja se tunnisti sen joo:) siihen asti hyvin, sit ku piti aktivoida iPhone, tuli tuo aktivointi lukko, elikkä pyytää aijemman omistajan iCloud tunnuksia... Elikkä siis, aijempi omistaja pisti tehdasasetukset, mutta ei ottanut "etsi iphoneni" saraketta pois päältä. aijempi omistaja lupasi etsiä niitä iCloud tunnuksia kun kuulemma lapulla jossain, mutta ei, löi luurin kiinni ja nyt kolmatta päivää kiinni..
Jos Applen liikkeessä tuon selittäisi, voisiko ne resettaa puhelimen siellä? (iTunesin kautta ei noilla normiohjelmilla onnistu kun pyytää niitä aijempia iCloud tunnuksia...)
Vai voisiko resetin tehdä jossain ITapsalla, tai muussa korjausliikkeessä?
Vai onko tuo nyt kasa alumiinia jolla ei kerta kaikkiaan enään voi tehdä mitään?! :/
En kaipaa tähän minkään laista vittuilua siitä kuinka tyhmä olin yms, tiedän olin tyhmä..
Ajattelin myös että jos downgradeisin DFU tilassa ton käyttiksen tosta 7.1.1 alaspäin jonnekkin 7.0.6 tai jotain, niin voisin päästä tuosta aktivointi lukosta ohi, noitten bugien myötä?
Vastauksia odotellessa!

-Joel