Onko kukaan jälleenmyyjiltä ostanut saanut mitään arviota toimitusajoista, tai peräti konetta jo itselleen? 40 päivää ja 40 yötä, tää odotus käy tuskaiseksi [:S]
Onko kukaan jälleenmyyjiltä ostanut saanut mitään arviota toimitusajoista, tai peräti konetta jo itselleen? 40 päivää ja 40 yötä, tää odotus käy tuskaiseksi [:S]
Minä hain omani jälleenmyyjältä tänään, kun soittivat että mun kone on tullut.
Ja kyllä tämä on yhtä juhlaa Mac Minin jälkeen Hyvää kannattaa odottaa!
Ja koneita on kuulemma tilattu paljon
Noniin, nyt kuulostaa paremmalta! Täytyy vain toivoa, että kone tulee tällä viikolla kun olen alkuviikon poissa. Onko kellään tietoa muuten Officelinen toimituksista, tuleeko ne ovelle vai ihan postipakettina (ja kai ne lähettää pakettikoodin ettei tarvitse päivää odotella sitä ilmoituslappua)?
Office Linesta Ruoholahdenkadulta hain eilen, toimii upeasti ja ei vikoja näytössä. Sopiva lisämuisti vaan tuntuu olevan lopussa kaikkialta mistä olen kysynyt.
Heh, pääsen samaan laatikkoon käsiksi tänään (torstaina) olis ollut haettavissa jo tänään
, mutta täytyy töitäkin tehdä:) taitaa mennä koneen kanssa leikkimiseen koko torstai....
Varimport Tampere, koneita hyllyssä:)
Tänään se kone sitten vihdoin tuli, imac 20". Mahtava kone! Kaikki toimii, eikä yhtään kuollutta pikseliä
Huh, huh! 5 viikkoa ilman konetta teki tiukkaa, mutta kyllä tämä nyt on juhlaa!
Apple-laitteet: iMac 27" late-2013, iPad Air, iPad Pro 12,9" 1Gen, iPhone Xs Max, Apple Watch Series 4
Asiaa mobiililaitteista: http://www.mobiiliblogi.com
Onnittelut! Itsellä takuulaite saapunut Helsinkiin, saapas nähdä ehtiikö tänään jo jakoon. Hakivat vanhan pois tiistaina, ja uusi jo nyt lähellä. Nopeaa toimintaa! Tosin sovittiinhan siitä jo viime viikolla.
joojoo kirjoitti:Onnittelut! Itsellä takuulaite saapunut Helsinkiin, saapas nähdä ehtiikö tänään jo jakoon. Hakivat vanhan pois tiistaina, ja uusi jo nyt lähellä. Nopeaa toimintaa! Tosin sovittiinhan siitä jo viime viikolla.
Hyvä, että ei tarvitse odotella enää pitkään
Apple-laitteet: iMac 27" late-2013, iPad Air, iPad Pro 12,9" 1Gen, iPhone Xs Max, Apple Watch Series 4
Asiaa mobiililaitteista: http://www.mobiiliblogi.com
Minulle kävi päinvastoin. Takuukoneen piti tulla viimeviikolla. Eilen TNT pistäytyi kohtalaisen pienen paketin kera, joka sitten sisälsi iPod dock adapterin [:@] . Soitin tänään applelle, kertoivat laittavansa prioriteetin korkeemmalle että saisin koneen mahdollisimman nopeesti. Näyttää kuitenkin siltä että siinä nopeessa toimituksessa voi mennä jopa 3 viikkoa, joten great!!!..toisaalta lupasivat laittaa muistia pakettiin lisää...tottakai aivan mieletön pettymys, koska aiemmat toimitukset tulleet niin kuin kuuluukin...että näin tällä kertaa...
tuotatuota.. miten tämän nyt sanoisi.. verenpaine varmaan 200/300, pulssi päälle parinsadan..
CD TÖRMÄÄ KOTELON REUNAAN!!
siis voiko olla totta. ekan kerran koitin ejectiä.. KOPS. Ei tullut ulos reiästä ja kone haukkasi sen takaisin sisään. Tämä siis todellakin on uusi kone. Kokeilkaahan nyt oikeasti uuden iMacin jo saaneet, missä kohtaa aukkoa levy tulee teillä ulos. Kun nyt olen uusinut tota toimintoa semmoset 5 kertaa, levy tulee kyllä ulos, mutta törmäyksen kautta ja ihan kiinni takalaidassa alhaalta. Aivan niinkuin aiemminkin. Enhän voi olla ainoa??
Olen kyllä melko vahvasti kaupan purun kannalla, jos ei nyt jokin hämmästyttävä asia mieltä muuta. Sääli vain, kun muuten laite on aivan unelma. En nyt vaan haluaisi ottaa sitä riskiä, että taas tulee paskaa paketissa. Kyllähän jo tällä hinnalla pitäisi saada viimeistelty laite.
phobia kirjoitti:Kyllä se mullakin ihan alareunassa ulos tulee, mutta jää siihen millin verran väliä ettei se törmää.
Eli ei tätä ongelmaa, mutta nämä toisessa threadissa mainitsemani ongelmat kyllä..
Alareunassa kyllä, mutta alapäästä takareunassa. Anyway, toistin ejectiä lukemattomia kertoja, eikä se enää haukannut levyä takaisin sisään (totaalisen törmäyksen jälkeen). toiminta on kyllä paljon varmempi kuin aiemmassa laitteessa eikä töksäyskään ole kuultava. (pieni kopaus tuntuu kun kuorta kokeilee) Ikäänkuin se olisi jotenkin asettunut lähemmäs kohdilleen. outoa. Täytynee nyt mietiskellä miten tässä toimii.
Niinhän siinä kävi kuten pelkäsin, että tänään oli Officelinen "oletettu toimituspäivä" ja konetta ei näy, eikä edes verkkokaupassa ole tapahtunut hievahtamista. Ärsyttää kun nyt tulee sitten viikonloppu väliin ja alkuviikon taas olen Helsingissä poissa kotoa ja...
joojoo kirjoitti:tuotatuota.. miten tämän nyt sanoisi.. verenpaine varmaan 200/300, pulssi päälle parinsadan..
CD TÖRMÄÄ KOTELON REUNAAN!!
siis voiko olla totta. ekan kerran koitin ejectiä.. KOPS. Ei tullut ulos reiästä ja kone haukkasi sen takaisin sisään. Tämä siis todellakin on uusi kone. Kokeilkaahan nyt oikeasti uuden iMacin jo saaneet, missä kohtaa aukkoa levy tulee teillä ulos. Kun nyt olen uusinut tota toimintoa semmoset 5 kertaa, levy tulee kyllä ulos, mutta törmäyksen kautta ja ihan kiinni takalaidassa alhaalta. Aivan niinkuin aiemminkin. Enhän voi olla ainoa??
Olen kyllä melko vahvasti kaupan purun kannalla, jos ei nyt jokin hämmästyttävä asia mieltä muuta. Sääli vain, kun muuten laite on aivan unelma. En nyt vaan haluaisi ottaa sitä riskiä, että taas tulee paskaa paketissa. Kyllähän jo tällä hinnalla pitäisi saada viimeistelty laite.
Ihan kilitisti keskeltä reikää se tulloo tiällä ainaskin!
Repe Ruutikallo kirjoitti:Tilasin ja sain kustomoidun mallin: isompi kovalevy, ei kuolleita pikseleitä ja oikein kohdistettu DVD-asema. Näitä myy mm. Tampereen Varri.
No nysse tuli! Kaikki ookoo, ei huonoja pikseleitä ja optinen asema pelittää täysin. Harmi vaan kun joutuu lähteen viikonlopuks pois eikä pysty leikkiin tällä... Mutta ompahan hieo peli!
Onko se iimäkin boksi muuten minkä kokoinen ja painoinen? Mietin jos maanantaina ei kuulu niin kyselisi Officelta josko voisin noutaa koneen myymälästä kun olen maanantain ja tiistain Helsingissä pyörimässä ja nappaisi koneen sitten kantoon ennen kuin suunnistaa junalle tiistaina.
Karmea pelko, että kone jumittaa nyt Helsingissä vain sen takia, ettei lisämuisteja ole.
Mistään en mitään tiedä, mutta tämän 17-tuhmaisen näyttö on kyllä tajuttoman hieno. Sehän kiiltääkin hieman kuten PC-halpisläppärien kiiltokuvanäytöt... Vieressä mollottava 20 tuuman Benq taas on täysin matta asialinjan lätty. Mutta kaunis on iMacin kuva, totella.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Itselle tuli oma kone myös keskiviikkona puoleltapäivin ja torstaina sitten aloitin laittelemaan konetta käyttökuntoon. Hieno on, eikä vikoja. Olen siis tyytyväinen ostokseeni.