Sain juuri eilen Iphone 4, ja huomasin että youtuben äänet eivät toimineet.
Ne toimivat ainoastaan kun käyttää kuulokkeita. Olen yrittänyt putsata ja kyllä toimi mutta toimii ainoastaan 5 mins, mitä pitäis tehdä? Mitä ainetta suosittelette (millä voisin yrittää putsata) tai onko muita keinoja?
Terveisin :
Aaron.
Viimeksi muokannut amanita, 6.6.2014 klo 18.26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:otsikon hienosäätöä
Ei vain niistä, myös näppäimistön ääni ei kuulu vaikka pitäisi, ja kun kytkee laturin niin se vain surisee.
Skypessä en kuule mitään, paitsi jos käytän kaiutinta niin kuulen.
Onko siis niin, että YouTuben äänet toimivat vain kuulokkeilla (ei kaiuttimen kautta), mutta Skypen äänet kuuluvat vain kaiuttimen kautta (mutta ei kuulokkeilla)? Mitä olet puhelimessa yrittänyt putsata ja millä?
Rauta tuskin on viallinen, kun kerran äänet toimivat eri ohjelmilla eri äänilähdön kautta. Ota varmuuskopio talteen ja palauta ohjelmisto iTunesin kautta. Kokeile sitten uudelleen ja kerro kokemukset tähän ketjuun.
Youtuben äänet toimivat ainoastaan kuulokkeilla. Skype toimii vain kaiuttimen kautta (toimii myös kuulokkeilla). Olen yrittänyt putsata sitä puhelimen reikää mihin laturi pistetään kiinni. Ikkunan pesu-aineella olen yrittänyt putsata, yritin tyhjentää koko puhelimen mutta ei auttanut vika on vielä siellä.
Niin, se 'lokero' on luultavasti täynnä nöyhtää ja nestettä sekaan, niin liitin on oikosulussa. Nyt ei muuta kuin nöyhdät pois ja annat kuivua. Toivottavasti ei ole peruuttamatonta vikaa tullut.
Last edited by KB7s on 27 Mar 2014, 8:65, edited 1 time in total.