Eli siis ongelma on seuraavanlainen. Jos vaikka lataat puhelimen täyteteen ja otat pois laturista. Etkä koske puhelimeen vaikka pariin tuntiin niin silti on puhelimeen kertynyt käyttöä muutamaa miinuuttia vaille kaks tuntia.Aika outoa. Ja tästähän seuraa se että akkuakin kuluu huolella. Mikähän tässä mahtaisi olla? on tyhjennetty jo muutamaan kertaan puhelin. ja nyt jopa päivitin ios7:kaan. vaikka olin sitä vastustellut..
Viimeksi muokannut samii81, 7.6.2014 klo 21.54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mutsin 4S:ssä ihan samat oireet, palautin viime viikolla sen ja silti sama vaiva. Pitää varmaan huomenna ottaa uutena käyttöön. Kulutus alkoi samantien kun päivitti 7.1.1 (ennen päivitystä ei mitään ongelmia). Ohjelmiakaan ei ole asennettu kuin 6kpl.
Viimeksi muokannut pasihil, 10.5.2014 klo 19.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
samii81 kirjoitti:Jep.Eli nyt ois testaitlu lisää ja kuluttaahan tuo vaikka olisi lentokonetilassakin.
Ja mulla tuota kulutusta kertyi ennen päivitystäkin.
Otin äidin luurin uutena käyttöön ja sama meno kulutuksen suhteen jatkuu vaikka laitoin spostit käsin haulla päälle. Huoltoon vai mitä vois vielä kokeilla?
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
pasihil kirjoitti:Otin äidin luurin uutena käyttöön ja sama meno kulutuksen suhteen jatkuu vaikka laitoin spostit käsin haulla päälle. Huoltoon vai mitä vois vielä kokeilla?
Olet sitten ilmeisesti testannut kaikkea tässä aiheessa ehdotettua? Siinä tapauksessa kyllä itse laittaisin huoltoon, ei tuollainen käyttäytyminen ole normaalia.
Siksi en oo kokeillukkaan. Jotain bittejä meni vinoon kun päivitti? Kahella eri koneellakin ladattu 7.1.1 ja asennettu uudelleen mutta ei. Pitää viiä DNAlle ens viikolla, mä jo niin näen sen kun joudun väittelemään takuusta niiden kanssa
16.4.2013 ostettu ja tiiän että rupeevat väittämään että ei oo takuuta jäljellä.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
pasihil kirjoitti:Siksi en oo kokeillukkaan. Jotain bittejä meni vinoon kun päivitti? Kahella eri koneellakin ladattu 7.1.1 ja asennettu uudelleen mutta ei. Pitää viiä DNAlle ens viikolla, mä jo niin näen sen kun joudun väittelemään takuusta niiden kanssa
16.4.2013 ostettu ja tiiän että rupeevat väittämään että ei oo takuuta jäljellä.
Kyllähän tuossa pitäisi vielä vajaa vuosi olla takuuta, miksikäs ne alkaisivat väittämään ettei ole?
Anghorn kirjoitti:Ei kai tuolla takuuta enää olekaan. Valmistajan virhevastuuta kylläkin.
Niinhän se onkin. Ongelma onkin juuri siinä kun myyjät eivät "tiedä" olevinaan siitä ja niille pitää se selittää. Muutaman tapauksen tiedän. Mutta se siitä OT:sta tällä kertaa.
iPhone X
MacBook Pro 13”, Toucbar
Apple TV 4
Apple Watch series 3
Apple Airpods
pasihil kirjoitti:Mutsin 4S:ssä ihan samat oireet, palautin viime viikolla sen ja silti sama vaiva. Pitää varmaan huomenna ottaa uutena käyttöön. Kulutus alkoi samantien kun päivitti 7.1.1 (ennen päivitystä ei mitään ongelmia). Ohjelmiakaan ei ole asennettu kuin 6kpl.
Kuulostaa aika pitkälle siis 7.1.1-bugilta tai muulta softavialta.
iPad Pro 10.5"/256GB
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
eli ongelma ratkesi. Törmäsin vahingossa samanlaiseen ongelmaan lontoon kielisellä foorumilla. Siellä eräs käyttäjä oli ratkaissut oman ongelmansa latausliittimen vaihdolla. hänellä oli puhelin pudonnut lumihankeen,kuten myös minulla. Nyt on uusi liitin ja käyttöä ei kerry.--> akku kestää..