Oon yrittänyt googlettaa asiaa ja sen verran oon saanut selville että jotkut ovat saanneet kytkettyä kaks näyttöä mac bookkiin. Olisi mukava löytää ihan suomeksi mitä kaikkea tälläiseen komboon tarvisin.
Näin jonkun kytkennän missä oli jokin boksi/adapteri joka oli kiinni mini display portissa ja siihen boksiin oli kytketty näytöistä tulevat hdmi piuhat.
Toinen versio löytyi youtubessa, jossa oltiin tilattu amazonista jokin vga adapteri joka tuli kiinni usb porttiin. Tämä toinen versio näytti vähän jännälle ja videon kuvannut herra kertoi myös että se näyttö ei ihan täysillä kuitenkaan pelitä. Esim. näytti videoita youtubesta ja pienellä ruudulla pyöri ok (vielä täydellä resollakin), mutta kun kaveri laittoi videon full screenille niin videon toisto alkoi hidastumaan.
Ainiin ja kaiken muun hyvän lisäksi os x:n kanssa pärjään hyvin tuolla yhdellä lisänäytöllä, mutta windows 7:n (boot camp) puolella tulisin käyttämään tuota kahden lisänäytön komboa lähes päivittäin.
Jos joku osaa tähän ongelmaan antaa mulle jonkinlaisen ratkaisun ja mielellään tuotteet mitä tarvitsen niin olisin erittäin kiitollinen.
Jos tää juttu ei tuu toimimaan niin tuskin se mua pakottaa pc:tä ostamaan, mutta tämä setuppi helpottaisi omia tarpeitani paljon