jjpeltola kirjoitti:Miksi pitää leikkiä yleisellä tiellä?

CrashDummy kirjoitti:Kun se leikki tahtoo jäädä päälle eikä sinne suljetulle alueelle..
Kun suljetulle alueelle näitä ei enää huolita niin pakko niiden on julkisellatiellä leikkiä. Opettelisivat myös käyttäytymään ja siivoamaan jälkensä. Paikkojen särkeminen on myös pahatapa. Itse annan kyytiä, jos edes näen sellaisia omalla tontilla. Pirut nykyään tuntevat tontinrajat kun ne tolpat on maalattu. Naapurikin kielsi ajamiset, mutta alkavat inttämään että et voi määrätä enää kun ei olla sun tontilla. Näiden kullannuppujen vanhemmat sitten ottaa yhteyttä kun sanoin pahasti Jani Petterille. Lapsien pitää saada harrastaa.... Mitä nyt muutamista aidoista, taimista, valotolpista tai roskista.
Pitääkö ratkaisua hakea Valion mainoksesta... Vuokrasin talon eräälle kerholle. Repesin kun mainoksen näin. Olisihan tuossa yksi tyhjä talo tarjolla.
Kauppalopo kirjoitti:Minua keljuttaa prätkällä keulimisessa vain se, ettei itsellä ole prätkää enkä osaisi keulia. Tuo jamppa videolla osaa ja vieläpä oikein hyvin.
En ole juuri kokeillut keulimista. Vaikka urku väännettäisiin liikkeellä täysin auki niin ei se keula nouse, mutta hauikset saavat hyvää treeniä. En vain suosittele, koska se nopeus karkaa ylinopeuteen ennen kuin ehtii sanomaan "Hopeinen Omena" Myös väsymys voi iskeä ja lentää pyörän selästä. Keuliminen voi kyllä onnistua, jos itseään nykäisee taaksepäin, mutta se ei ole järkevää. Aerodynamiikka kärsii.
En myöskään hyväksy tuota minunkaan radallani. Jotenkin tuntuu
monelle päristelijälle olevan hankalaa tajuta sitä, että maanomistajan lupa tarvitaan, jos lähdetään päristelemään. Tiedän, että minulla on Länsi-Suomen yksi parhaista radoista, mutta useampien käytöksellä pilattiin jokaisen maine. Nyt rata on hevosten käytettävissä joka tuntuukin olevan suosittu. Hevosia käytetään pidemmänkin matkan päässä täällä. Jokainen kesä kuitenkin pitää käydä päristelijöille sanomassa asiasta. Seuraavaksi pitää varmaan kieltää aseharrasteet tontillani. Makkarapaketteja llöytyy tontilta näiden jäljiltä. Heppatyttöset eivät sotke, mutta moni muu sotkee. Heppatyttöset tuovat minulle jopa kukkia. Nämä noin 18v tuntuvat olevan aika ujoja puhumaan, mutta oli hienoa päästä ravihevosen kyytiin kun omistaja kutsui minut kun olin pihassa.
Olen vihattu tyyppi ratapyöräilijöiden keskuudessa kun pamautin kiellon pöytään joskus 1996 korvilla. Kisojakin meinattiin järjestää, mutta minkäs tekee. Jos jollain homppulaisella on kilpalaite ja kiinnostusta niin voin harkita asiaa yhden ajajan kohdalla.
Erño kirjoitti:Eivät nimittäin selviä metsässä. Ja nykyään taitaa soratie tarkoittaa metsää noille junnuille.
Olet oikeassa. Driftingiä ihaillaan ja sanotaan ajajaa ammattilaiseksi kuka käyttää käsijarrua. Tämäkin onnistuu kuivalla säällä pelkän kaasun käytöllä. Amatöörin erottaa ammattilaisesta siitä, että ammattilainen ei tarvitse tuohon jarrua. Ammattilainen ei esittele taitojaan ja ajaa vain radalla poissa lasten katseilta.
Kaksipyöräisille soratie tuokin mukavan haasteen. Itse opettelin mopoilun ja prätkäilyn metsätiellä. Mitäs näitä ihailun kohteilla ES-jonneilla olikaan? Fox vaatteita ja Monster tuotteita. Kun hiekkatiellä työntää 500cc prätkää niin siinä saa koulutusta ajamiseen. Myös tämä pitää opetella.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.