Repe Ruutikallo kirjoitti:
Auuh... taitaa lähteä kuin nappi housusta kaikilla vaihteilla...
Tuliko lisävarusteita?
Oliko sulla vaihtoehtoja, ja miksi päädyit Alfaan? (En sano etten minäkin päätyisi, jos olisi 40 000 rahaa ja tähtäimessä diisseli.)
Harmi sinänsä että Tampereen Deltassa on niin pöljiä myyjiä että ihme on kun saavat myytyä mitään. Käydessämme kuittailivat toisilleen asiakkaitten nähden ja kuullen sen sijaan että olisivat hoitaneet hommiaan ja koettaneet esitellä autojaan. Ei ikinä Vehossa semmosta!
Kyllähän Alfa liikahti mukavasti, kun sitä koeajoin. 200hv ja 400nm vääntö kierroksilla 2000rpm. Olihan mulla joitain vaihtoehtoja esim. Honda Accordin 2.2 dieseli, Audin A4 2.0 TDi mutta Alfa vei voiton. Olen aikaisemminkin omistanut Alfan ja se oli 147 1.6 T.S. mutta sen vaihdoin hieman isompaan ajokkiin.
Kaikki on tietenkin suhteellista ja elämä kallis, mutta itse pidin tuota Alfan dieselin hintaa ominaisuuksiin nähden edullisena. Alfa oli Audia suurin piirtein samoilla varusteilla n.15 kiloeuroa edukkaampi. Ja täytyy sanoa, että pesee Audin ulkonäöllisesti 6-0.
Varusteita tuli mm. 10 cd:n-vaihtaja, cd/mp3 soitin, AlfaTex verhoilu, Bi-Xenon valot, lämmitettävä tuulilasin alareuna, 17" talvirenkaat aluvanteilla ja Visibility Pack (sadetunnistin, aut. himmenevä taustapeili ja automaattivalot).
Helsingin Delta-Autossa sain oikein hyvää palvelua ja siellä ei yhtään tarvinnut myyjää odotella. Muista Delta-Autoista ei ole kokemusta.