Tuommosen rikkaimurin. Huomenissa testaamaan voiko johtoimurin jättää taka-alalle.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minulla on vuoden päivät ollut Boschin vastaava kapine, enkä olekaan sen jälkeen valmiiksi jauhettua kahvia ostanut. Hyvä ostos siis taatusti tuo myllysi.kuriton kirjoitti:^ En tiijä vielä, kun en ole tuota värkkiä kotiin vielä saanut. Halusin tietty välttämäti just punasen, niin tilaavat sen mulle http://www.crema.fi/fi/products/bodum/b ... inder.html. Hyvä palvelu on Cremalla!![]()
Mutta mitä oon kaffe foorumeilta käynyt lukemassa tuosta palautetta, niin ihan kelpo pitäisi olla kun pientä määrää papuja tarvii vaan jauhaa; enkä oo tietty mikään barista tässä muutenkaan.Onhan tuolla valmistajalla isompikin mylly.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Baggot »
Onneton akku, kapasiteetti putoaa varsin äkkiä.redhat kirjoitti:Tuommosen rikkaimurin. Huomenissa testaamaan voiko johtoimurin jättää taka-alalle.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Samaa mieltä; itselläni oli aiempi versio tuosta joskus yksiössä asuessani. Loppuvaiheessa, vaikka tiesi tarkkaan miten imuroida pieni kämppä niin, täysi akku loppu keskenkaiken.Baggot kirjoitti:Onneton akku, kapasiteetti putoaa varsin äkkiä.redhat kirjoitti:Tuommosen rikkaimurin. Huomenissa testaamaan voiko johtoimurin jättää taka-alalle.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Voihan video. Seuraavaksi sit varmaan Dyson tjsp.thoug kirjoitti:Samaa mieltä; itselläni oli aiempi versio tuosta joskus yksiössä asuessani. Loppuvaiheessa, vaikka tiesi tarkkaan miten imuroida pieni kämppä niin, täysi akku loppu keskenkaiken.Baggot kirjoitti:Onneton akku, kapasiteetti putoaa varsin äkkiä.redhat kirjoitti:Tuommosen rikkaimurin. Huomenissa testaamaan voiko johtoimurin jättää taka-alalle.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mistäs tuon ostit? Siis ihan kaupasta vai netistä?tosikko kirjoitti:netatmo sääasema. Nyt voin kätevästi tarkastaa onko ulkona kuuma.
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Ööh... Tuon nimisestä konjakista en ole koskaan kuullutkaan.hatey kirjoitti:Aivan ihqua: Nimmarilla, vain minulle.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »