NokiaPiipussa kirjoitti:Kyse on laadukkuuden tunnusta, joka on Apple-laitteille perinteisesti ollut myyntivaltti. Aikaisempien iPadien näyttö tuntuu laadukkaammalta kuin Airin ontolta tuntuva näyttö. Tämä ei tietenkään välttämättä ole ongelma, vaan makuasia. Itseäni ainakin harmitti ihan pirusti, kun erehdyin "päivittämään" iPad 4:sen huonommalta laadulta tuntuvaan iPad Airiin. Itse ainakin pidän meteliä siitä, jos Apple luulee voivansa myydä "kiinatabletteja" entisellä premium-imagolla.
Miksi päivitit airiin? Koska se on kevyempi, niinkö? Ajattelitko että laitteet kevenevät ilman minkään sortin muutoksia vai?
Itelläni on vieläkin vanha kunnon ipad2 mutta mitä oon käyny kaupoissa testailemassa Airia, en oo ainakaan äkkiseltään huomannut mitään häiritsevää eroa. Tosin mäkään en paina kauheasti näyttöä. Varmasti näytössä on muutoksia tehty, en epäile tai ihmettele sitä yhtään, enkä yritä "applelasit" päässä asiaa kieltää. Mutta mikä ei häiritse, ei häiritse. Toisia häiritsee lapset kerrostalopihojen leikkialueilla. Toisia koirat jopa koirapuistossa. Jotkut ovat herkkänahkaisempia kun toiset.
Nämä on tietty makuasioita, joten ei teidän ihmisten täällä kannattaisi kauheasti energiaa tuhlata siitä väittelemiseen, että onko se nyt laadukas vai ei.
Ps. Laitetta kannattaa aina testata ennen ostamista. Kuitenkin puhutaan sen hintaluokan vehkeistä.
Pps. Ostitko NokiaPiipussa minkä värin/mallin? Siirryhän Kauppapaikan puolelle, niin ehkä me joku diili saadaan hiottua.

Jos et mun kanssa, niin kyllä sen "paskan" joku sulta pois ostaa.