Missä vaiheessa on päässä jotain niin pahasti vinksahtanut, vai onko sitä sitten niin huonolla itsetunnolla varustettu alkujaan, että ei muuten pääse pätemään kun toisia ihmisiä arvostelemalla..

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jos sinua arvostellaan niin saat arvostella myös muita. Iltasanomien uutisissa oli vain mielestäni karua tekstiä. Suomalainen uros haukuttiin niin pohjalle mitä vain voi. Ei minua haittaa, jos joku mies ei aja partaansa jokainen päivä. Nykyään kaikki on pinnallista ja sellaista mitä en edes kerro vaikka yrittäisit. Meidän on parasta tottua tähän. Se on tätä nykyaikaa. 70-luvulla syntyneet pääsivät monessakin asiassa NIIN helpolla. Erityisesti 1970-1975 välillä syntyneet. En todellakaan tahtoisi olla 2000-luvulla syntynyt. Voi mitä ne joutavat vielä kokemana.kuriton kirjoitti:Ihmettelen aina vaan sitä, millä oikeudella joku toinen ihminen voi arvostella esim. toisen ihmisen ulkonäköä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Onko tuo painimatolla kuultua? Onhan tuollaisen Brasilialaisen kimulinkin kanssa treffattu ihan kaverimielessä. Toisaalta tämähän on eläimellistä. Jälkikasvulle tahdotaan saada hyvät geenit. Sisäsiittoisuuden estäminen on mielessä. Toisaalta itse en pidä ulkonäköä nin tärkeänä, mutta luottotiedot pitää olla tallella. Luottotiedot kunnossa ja lapseton pitää naisen olla.Erño kirjoitti:Ulkonäköhän on se ensimmäinen kriteeri kumppania valittaessa. Se on biologiaa. Mitäs ihmeellistä siinä on? Suomalaiset miehetkin voivat lähteä vaikka Brasiliaan helpon toosan perässä, jos eivät kelpaa suomalaisille naisille. Brasiliassa valkolainen oli aika haluttua tavaraa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ihan henkilökohtaisella kokemuksella voin todistaa. On tuolla brasseissakin tietty noita onnen onkijoita, jotka ovat vain rahan peräään, mutta kelpaa suomalaiset ihan ulkonäönkin perusteella. Brassinaiset on sitten aika mustasukkaista sorttia, joten kannattaa varautua tähän jos meinaat sellaista treffata. Tuohon mustasukkaisuuteen on syykin, aika iso osa paikallisista miehistä pettää tyttöystäviään tuolla päin maailmaa.M.P.T kirjoitti:Onko tuo painimatolla kuultua? Onhan tuollaisen Brasilialaisen kimulinkin kanssa treffattu ihan kaverimielessä. Toisaalta tämähän on eläimellistä. Jälkikasvulle tahdotaan saada hyvät geenit. Sisäsiittoisuuden estäminen on mielessä. Toisaalta itse en pidä ulkonäköä nin tärkeänä, mutta luottotiedot pitää olla tallella. Luottotiedot kunnossa ja lapseton pitää naisen olla.Erño kirjoitti:Ulkonäköhän on se ensimmäinen kriteeri kumppania valittaessa. Se on biologiaa. Mitäs ihmeellistä siinä on? Suomalaiset miehetkin voivat lähteä vaikka Brasiliaan helpon toosan perässä, jos eivät kelpaa suomalaisille naisille. Brasiliassa valkolainen oli aika haluttua tavaraa.
Minun itsetuntoa sekään ei tuhoa. Sinänsä erikoista, että siitä kotimaisesta miehestä ollaan mustasukkaisia vaikka itsellään olisi ulkomaalainen mies. Tätä ei esiinny eläinmaailmassa, että lauman naaraat olisivat mustasukkaisia oman lauman uroksista. Toisinpäin tätä esiintyy, mutta tämä onkin uutta. Mitä se on naisilta pois vaikka seurustelisi avaruusolion kanssa? Tahdotaanko se kotimainen mies alistaa maahan ja nöyryyttää. Naisella saa olla kumpani, mutta miehen pitäisi tyytyä omaan kätöseen tai hot lipsin tarjontaan. Toisaalta se kuminainen ei nalkuta tai petä. Ei myöskään ole mustasukkainenarisel kirjoitti:Ja kun suomalainen mies lähtee ulkomaille naisen hakuun, niin suomalaiset naiset raivoavat, halveksivat ja pilkkaavat suomalaista miestä entistä enemmän!
Kyllähän tuo mustasukkaisuus on huomattu. Mustasukkaisia naisia on myös muuallakinErño kirjoitti: Brassinaiset on sitten aika mustasukkaista sorttia, joten kannattaa varautua tähän jos meinaat sellaista treffata. Tuohon mustasukkaisuuteen on syykin, aika iso osa paikallisista miehistä pettää tyttöystäviään tuolla päin maailmaa.
Minä tahtoisin edes viikon kokea sellaisen, että naiset roikkuisivat oikeasti lahkeessa. En tiedä miltä se tuntuu, mutta olisi se kiva kokea. Kerta minä olen sen peukalonkin saanut irti ja kokenut senkin niin miksei sitten tuota naisten lahkeessa roikkumista. Päivässä tuota naisten lahkeessa roikkumista ei vielä edes ymmärtää. Näin voisi kirjoittaa siitä vaikka vlogin nettiin jokainen päivä kuulumisineen.arisel kirjoitti:Peliporukassa on yksi brassi, joka jo aikoja sitten puhui tuosta suomalaisten naisten kiimasta ulkomaalaisten perään - sanoi, ettei Brasiliassa ole ollenkaan samalla tavalla naista tarjolla kuin Suomessa - että siellä hän on vain ihan tavallinen kaveri.
Tällä naamalla ei edes kosteimmissa unissakaan. Tietenkin asia voisi olla pelottava, jos YH-äitien lauma roikkuisi lahkeessa. Naisiahan nekin on, mutta ei kiitos. Onneksi kuitenkin voi toivoa, mutta turhaan sitä aikaansa toivomuksiin tuhlaa. Kuvittele itse kuinka se toisi hymyn kasvoille kun naiset hyökkäisivät lahkeeseen kaupungilla. Väriä harmaaseen arkeen ja kuntokin kasvaisi, jos niitä juoksisi välillä karkuun. Nälkäkään ei pääsisi yllättämään ja herkkuja piisaisi pullasta torttuun.arisel kirjoitti:Kannattaa miettiä mitä toivoo, se voi toteutua...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Menit sitten henkilökotaisuuksiin!Erño kirjoitti:Ei varmasti haluta heitäkään jos puoliso on joku kolmileukainen penkkiurheilija tai täysi urpo. Silloin sitä tyydytystä haetaan mielummin muualta.
Hyvä analisoida näitäkin juttuja ammattilaisen kanssa.Erño kirjoitti: Karu totuus. Parisuhdeterapeutin suusta kuultuna.
Tämä on ainakin sitä K18 asiaa. Analisointi ei vaan kuullosta niin kivalta kuin realisointi. Tuosta tulikin mieleen, että jos vehkeet joutuu ulosmittaukseen niin miten sitten käy.Lare kirjoitti:Hyvä analisoida näitäkin juttuja ammattilaisen kanssa.
Tauvo kirjoitti:En tahdo, enkä täällä vastaavista ostoksista edes huutelisi, jos sellaisia tarvitsisi ostella. Viimeisin ostokseni oli tavara.
Mitä hävettävää siinä on? Enemmän minua hävettäisi kävellä alkoon tai ostaa kaupasta siideriä. Enemmän se vaatii pokkaa. On helpompi kävellä kuminukke paketti kourassa kuin siideripäkit sylissä.Jussi68 kirjoitti:...tai sitten Ämppärin naisella on kookas nyrkki