Erño kirjoitti:Mitä muita askaria sitä edes on? Vuorokaudessa loppuu kyllä tunnit silti kesken työpäivinä.
Saahan näistäkin arkiliikuntaa.
- Pihahommelit (Lumityöt, Nurmikon siistiminen, Puutarhan huolto ja hoito yms)
- Kotityöt yms (Klapien teko, uunin lämmitys, pyykit, siivous yms)
Itse olen sen huomannut, että kun liikunta on jäänyt vähemmälle niin sen ärtyneempi on. Arkiliikunta ei korvaa punttisalia tai pyjamapainia. Liekkö tässä enää osaisi mitään, jos lähtisi. Harmittaa kun nopeakiertoinen vuorotyö pilaa kaiken. Lyhyt päivävuoro olisi paras, koska töistä treeneihin ja sieltä kaupan kautta kotiin. Sitten voisi hyvin alkaa kotiaskareiden kimppuun ja mennä nukkumaan. 07-14 töissä ja 14.30-16.00 treeniä. Kauppa 16.00-17.00. 17.00-> kotiaskareet ja nukkumaan 22.00 - 06.00.
Edes töissä ei saa sitä oikeaa treeniä. Pakkotoistoinen työ samoilla liikeradoilla ei ole hyväksi. Olen kyllä miettinyt noiden rannepainojen käyttöä töissä. Kuminauhaa ruokatauolla syönnin lomassa. Nuo mahtuisivat povariin hyvinkin. Jos olisi lyhempi päivä töissä niin voisi sitä kulkea vaikka pyörällä töihin. Nyt se on 20-23km suuntaansa paikasta riippuen.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.