rok kirjoitti:Nais- ja miesystävä kalskahtavat korvaan sellaiselta henkilöltä, jonka kanssa aloitetaan ensimmäinen vakava parisuhde avioeron jälkeen.
Itse asiassa, niin muuten kuulostaa

Viesti Kirjoittaja jakovski »
rok kirjoitti:Nais- ja miesystävä kalskahtavat korvaan sellaiselta henkilöltä, jonka kanssa aloitetaan ensimmäinen vakava parisuhde avioeron jälkeen.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oikein vanhoilla miehillä ja oikein nuorilla miehillä lienee tyttöystävä, muilla sitten tietenkin naisystävä.arttula kirjoitti:Olen monasti miettinyt, missä vaiheessa tyttöystävää ei voi enää kutsua tyttöystäväksi, vaan naisystäväksi. Tai minkä kokoisia pikkuhousuja ei voi enää sanoa pikkuhousuiksi vakavalla naamalla.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Totta! Hyvä pointti.Erño kirjoitti:Akka toimii aina. Jos seurustelet tai olet aviossa tms. Miespuolisesta käytetään sanaa ukko.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kuka käyttää kotona vaatteita? Nukkuessa ne ovat hyvät, mutta muuten kotona ollaan alasti ja lämpötila on siksi sopiva. Kyllä mies nyt omassa linnassaan alasti viettää aikaa. Minäkin olen nyt alasti kun tätä kirjoitan ja saunanraikkaana tietenkin. Vaatteet on turhaa hapatusta ja tässä punnitaan asenne. Jos ovenkin menee avaamaan alasti niin asenne on 100% kohdillaan. Itselläni tässä on vielä harjoittelemista vaikka sitäkin tulee välillä tehtyä.Jussi68 kirjoitti:Kuka ikinä käyttää peittoa? Aina on sopiva lämpötila - kyse on asenteesta, kesällä mulla on hyvä olla - asusteena T-paita & shortsit & purkkarit.
Norsupöksyt on mummoilla. Sellaiset norsunpunaiset laitetaan tienlaitaan ja siihen kirjoitetaan synttärisankarin nimi. Esimerkiksi Sanna 40v. Norsupöksyt on järkyttävät, mutta en kutsu perinteistä sloggia sellaiseksi. Toisaalta niissäkin on mitä lie midi, mini ja tai nimityksiä.amanita kirjoitti:Semmoisen normialkkareita EI VOI kutsua pikkuhousuiksi, vaan norsupöksyiksi, naru persvälissä ja lappu etumustassa/muut värit kenellä tahansa ovat sitten puolestaan nanokkeet.arttula kirjoitti:Olen monasti miettinyt, missä vaiheessa tyttöystävää ei voi enää kutsua tyttöystäväksi, vaan naisystäväksi.
Muut versiot ovat pikkuhousuja, paitti villahousut.
Elähän rienaa! Ei minulla mitään tyttöystävää (akkaa) ole. Eikä tule. Kyllä ne on jo nähty tähän ikään mennessä.M.P.T kirjoitti:Muista Arttula, että tyttöystäväsi opettelee kaulimen käytön. Sillä voi myös leipoa. Siis kaulimella.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kun katsot sitä femakkoasi, niin kyllä sen erottaa vieläkö se on tyttö.arttula kirjoitti:Olen monasti miettinyt, missä vaiheessa tyttöystävää ei voi enää kutsua tyttöystäväksi, vaan naisystäväksi. Tai minkä kokoisia pikkuhousuja ei voi enää sanoa pikkuhousuiksi vakavalla naamalla.
Muija on ihan kelvollinen nimike myös.arttula kirjoitti:Totta! Hyvä pointti.Erño kirjoitti:Akka toimii aina. Jos seurustelet tai olet aviossa tms. Miespuolisesta käytetään sanaa ukko.
Niin. Mies osaa olla onnellinen koiran kanssa telttaretkellä. Erämaassa mies tuntee vapautensa ja voi elää sitä oikeaa elämää. Mies on pohjimmillaan se soturi ja soturi elää näin.arttula kirjoitti:Elähän rienaa! Ei minulla mitään tyttöystävää (akkaa) ole. Eikä tule. Kyllä ne on jo nähty tähän ikään mennessä.
Äänestyksen kannalla olen minäkin. Tyttö on nuori ja hänet voi vielä opettaa. Muija alkaa olemaan jo jukuripäinen. Irtonumerot käyvät halvemmaksi kuin kestotilaus. Ei pääse kyllästymään ja kylkiäiset tulevat aina uuden mukana.arisel kirjoitti:Laittele kuvia, niin järjestetään äänestys?Muija on ihan kelvollinen nimike myös.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Paitsi että mun ukkoni ilmoitti ettei halua itseään kutsuttavan ukoksi. Samassa yhteydessä kerroin mitä mieltä olin hänen käyttämästään nimikkeensä "pikkuvaimo".Erño kirjoitti:Akka toimii aina. Jos seurustelet tai olet aviossa tms. Miespuolisesta käytetään sanaa ukko.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Omituinen hiippari. Minulle ei tulisi mieleenkään, että mies kutsuisi itseään pikkuvaimoksi.Anniel kirjoitti:...Samassa yhteydessä kerroin mitä mieltä olin hänen käyttämästään nimikkeensä "pikkuvaimo".
Eikös pikkuvaimo ole siihen asti kun on papille sanottu tahdon ja hääyö vietetty. Sitten voi kutsua toista vaimoksi. Ukkohan kuullostaa ihan hyvältä nimeltä. Minua kyllä naikkonen saa kutsua ukoksi, koska olen sellainen. Eikös traktorit yms ole ukkojen hommia?Anniel kirjoitti:Paitsi että mun ukkoni ilmoitti ettei halua itseään kutsuttavan ukoksi. Samassa yhteydessä kerroin mitä mieltä olin hänen käyttämästään nimikkeensä "pikkuvaimo".
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ensi viikolla sitten uutta astiastoa ostamaan..?Anniel kirjoitti:Paitsi että mun ukkoni ilmoitti ettei halua itseään kutsuttavan ukoksi. Samassa yhteydessä kerroin mitä mieltä olin hänen käyttämästään nimikkeensä "pikkuvaimo".Erño kirjoitti:Akka toimii aina. Jos seurustelet tai olet aviossa tms. Miespuolisesta käytetään sanaa ukko.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minulla oli 1996 A-käsittelykokeessa muutamia asioita. Ajettiin maalatun liuskan päällä. Olisiko ollut 10m ja se piti ajaa mahdollisimman hitaasti ja päässä käännös ja sama uudelleen. Pujottelukoe ja käännös takaisin pujotelleen. Jarrutuskoe ja tolppien väistö. En muista kaikkea, mutta nuo ainakin oli. Itse sain korttini juuri ja juuri ennen tuota A1 lakia. Eli sain suoraan A-kortin ilman tehorajaa.Noksu kirjoitti:Mitä A1 käsittelykokeessa on? Tai mitä siinä tehdään?
Raha on tuohon ratkaisu: Käyt vaan ostamassa uudet vehkeet kaupasta heti aamullaTauvo kirjoitti:Hyvä saldo tälle viikolle. Yhdestä kamerasta meni bajonetti paskaksi. Tuliterästä varalaitteesta, jonka otin tuon takia käyttöön hajosi akkukahvan kiinnitys ennen kuin ehdin edes laittamaan virrat päälle. Siellä on nyt akku sisällä ja kiinnityskiekko pyörii ilman vastusta molempiin suuntiin.![]()
hitsinpitsi minä olen kusessa huomenna... Ihan sama...
Miehen tuntien hänellä on varakamerana Canon EOS 5D Mark III DSLR, että se vaatii kovia satsauksia. Leica taitaa olla ykköslaite hänellä. Toisaalta raha ratkaisee senkin ongelman vaikka kyseessä on Canon. Minä voisin jotain toimivaa ja käytettyä kalustoa ostaa niin saa vähän taskunpohjalle jotain. Monella täällä on niin loistavat kamerat ja pelit, että hirvittää. Itse yritän nysvätä sillä satasen Canonilla jossa turisti Zoomi x12.arttula kirjoitti:Raha on tuohon ratkaisu: Käyt vaan ostamassa uudet vehkeet kaupasta heti aamulla
Olen kyllä joskus ollut samassa huoneessa Canon-merkkisen kameran kanssa, mutten sellaista omista. Ehjää tai rikkinäistä.M.P.T kirjoitti:Miehen tuntien hänellä on varakamerana Canon EOS 5D Mark III DSLR, että se vaatii kovia satsauksia...arttula kirjoitti:Raha on tuohon ratkaisu: Käyt vaan ostamassa uudet vehkeet kaupasta heti aamulla
Viesti Kirjoittaja thoug »
Eikö yksi tapa varastaa ole käydä myymälässä ennen niiden aukioloa? En tässä kyllä ratkaisua ole antamassa.Tauvo kirjoitti: Ei ole edes raha tai myymälästä varastaminen ratkaisu tähän ongelmaan, kun pitäisi olla pari tuntia ennen kauppojen aukeamista jo käyttämässä sitä.
Hmmmm....thoug kirjoitti:Eikö yksi tapa varastaa ole käydä myymälässä ennen niiden aukioloa? En tässä kyllä ratkaisua ole antamassa.Tauvo kirjoitti: Ei ole edes raha tai myymälästä varastaminen ratkaisu tähän ongelmaan, kun pitäisi olla pari tuntia ennen kauppojen aukeamista jo käyttämässä sitä.
Toisaalta kohta on pakko, jos kyse on työstä. Kenties kameraliikkeen omistajalle soittaminen auttaisi vai lainaisiko joku meistä Tauvolle kameraa? Tekevälle sattuu ja jos ei tekisi mitään niin eipä mitään sattuisi.thoug kirjoitti:Eikö yksi tapa varastaa ole käydä myymälässä ennen niiden aukioloa? En tässä kyllä ratkaisua ole antamassa.Tauvo kirjoitti: Ei ole edes raha tai myymälästä varastaminen ratkaisu tähän ongelmaan, kun pitäisi olla pari tuntia ennen kauppojen aukeamista jo käyttämässä sitä.
Joo, jos Tauvo tosiaan pulaan on joutumassa, minä voin lainata tuota Canonkin pokkariani. En ole sitä 6-7 vuoteen tarvinnut, joten joutaa olla muutaman päivän lainassa. Laita yv:tä, jos kiinnostaa...M.P.T kirjoitti: Kenties kameraliikkeen omistajalle soittaminen auttaisi vai lainaisiko joku meistä Tauvolle kameraa?