1. Miten sai muutettua tuon operaattori tekstin omaksi halutuksi?
2. Miten sai muutettua tuon dockin samanlaiseksi mitä se oli ios 6?
3. Miten sai lukitus vivun kuvaa muokattua?
Sori ja kiitos valmiiks

Viesti Kirjoittaja jnes88 »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja Ollifi »
Viesti Kirjoittaja straight »
Viesti Kirjoittaja straight »
Viesti Kirjoittaja Ollifi »
Viesti Kirjoittaja Olli2001 »
Viesti Kirjoittaja iKivi »
Viesti Kirjoittaja jake69 »
Viesti Kirjoittaja jake69 »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Jos siis tuotteessa on virhe, jonka voidaan katsoa olleen tuotteessa jo ostohetkellä, on myyjä velvollinen korjaamaan tuotteen, vaihtamaan sen uuteen samanlaiseen, antamaan hinnanalennusta tai viimekädessä purkamaan kaupan.Noksu kirjoitti:Luuletko että antaa neljä-ässän jos ei tohon saa salamoita? :>
Meneekö muuten vaan silleen että vien sen ihan mihin vaan applen valtuutettuun huoltoon, ilman kuittia?
EDIT1: pidennys ^
EDIT2: tarkennusta
Puhelimen näytöllä lukee et puhelin lukittu ydistä itunesiin, mutta puhelin ei yhdisty koneeseen ollenkaan, olen kokeillu tässä joka juttua mitä netistä pystyy löytämään et saisin auki mutta mikään ei toimi. HelpatkaaOlli2001 kirjoitti:Mitä siinä näytöllä lukee tällä hetkellä?
Viesti Kirjoittaja shaber »
Hei, pitääpä kokeillajnes88 kirjoitti:Itse aukasin äsken pienillä kynsisaksilla ja hyvin lähti
Viesti Kirjoittaja vgran »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tilasin kanadasta akkuja 10e:llä 2kpl.E-W kirjoitti:Akku on tosi helppo vaihtaa itse, ohjeet esim. ifixit.com. Mä olen tilannut akkuja MacPiste-nimisestä firmasta, mutta varmasti yhtä hyviä (tai huonoja) saa muualtakin. Vaihto sujuu hetkessä.
Viesti Kirjoittaja E-W »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”