Mitenköhän saisin (Tampereen) yliopiston uuden Office 365 -muotoisen sähköpostiosoitteen iPhonen Mailiin? Osoitteen loppu on siis ihan @student.uta.fi, mutta sähköpostijärjestelmä toimii tuon Microsoftin Office 365 -järjestelmän kautta. Selainkäyttöliittymään en aina jaksaisi mennä, kun mulla on tietty muitakin sähköpostitilejä (ja se on ruma). Yliopiston sivuilla lukee, että iPhone- ja iPad-käyttäjien kannattaa ladata Outlook-appi. No mä en tietty haluaisi sitäkään, kun oletus Mail-appissa on henkilökohtainen sähköpostiosoitteeni jo. Miten saisin tämänkin sinne? En ymmärrä, kun ihan normaali IMAP-laatikko tämän pitäisi olla. Jostain silti herjaa. Onko Microsoftilla ja Applella nokkapokkaa tässä, ettei jostain syystä onnistu, vai mikä mättää? Oisko täällä sähköpostieksperttejä, itse en sellainen ole
Office 365 -sähköpostiosoite Mail-appiin
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTorsti
Office 365 -sähköpostiosoite Mail-appiin
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Moi!
Mitenköhän saisin (Tampereen) yliopiston uuden Office 365 -muotoisen sähköpostiosoitteen iPhonen Mailiin? Osoitteen loppu on siis ihan @student.uta.fi, mutta sähköpostijärjestelmä toimii tuon Microsoftin Office 365 -järjestelmän kautta. Selainkäyttöliittymään en aina jaksaisi mennä, kun mulla on tietty muitakin sähköpostitilejä (ja se on ruma). Yliopiston sivuilla lukee, että iPhone- ja iPad-käyttäjien kannattaa ladata Outlook-appi. No mä en tietty haluaisi sitäkään, kun oletus Mail-appissa on henkilökohtainen sähköpostiosoitteeni jo. Miten saisin tämänkin sinne? En ymmärrä, kun ihan normaali IMAP-laatikko tämän pitäisi olla. Jostain silti herjaa. Onko Microsoftilla ja Applella nokkapokkaa tässä, ettei jostain syystä onnistu, vai mikä mättää? Oisko täällä sähköpostieksperttejä, itse en sellainen ole
outlook.office365.com pitäis olla palvelin. Vai voiko olla, että koska opiskelijan sähköposti toimii vähän eri tavalla kuin joku webmail (koska on kiinni isossa tunnusverkostossa, jolla pääsee muuallekin kuin sähköpostiin), niin ei vain toimi sen takia?
Viimeksi muokannut iTorsti, 28.8.2014 klo 18.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
iPhone 13 Pro Max
-
jkoodari
Re: Office 365 -sähköpostiosoite Mail-appiin
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
-
KenSu
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Minä lisäsin uuden exchange-postitilin, kirjoitin kyselyyn sähköpostiosoitteeni ja meidän firman windows-domainin salasanani ja siinä kaikki. Mitään palvelimen nimiä tai muuta ei tarvinnut tietää.
-
iTorsti
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Kiitokset, homma selvisi.
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
iPhone 13 Pro Max
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka