Eli tästä päivästä lähtien on taloudessamme meillä kummallakin iPhonet. Itselläni on iPhone ollut jo jonkun tovin käytössä, ja sen myötä myös iTunes meidän yhteisellä PC:llä. Nyt kysyisinkin, että kun tuo avovaimo ottaa oman iPhonen ja oman AppleID:n käyttöön, niin kuinka tämä käytännössä toteutetaan iTunesissa? En haluaisi, että puhelimiemme tiedot menisivät millään tasolla sekaisin.
Meillä on PC:llä erilliset käyttäjätilit. Mutta suoraan sanoen olen aika hukassa näiden tilien kanssa, en ymmärrä kuinka yksityisiä ne sitten lopulta oikeastaan ovatkaan. Jos avovaimo käyttää iTunesia omalta Windowsin käyttäjätililtään, niin riittääkö se tekemään eron meidän iTunesien välille? Aiemmin meillä oli vain yksi käyttäjätili, ja käytin iTunesia sitä kautta puhelimelleni. Nykyään olen tehnyt itselleni oman käyttäjätilin ja siellä siis iTunes käytössä. Tämä vanha yhteinen käyttäjätili jäi siis avovaimolleni käyttöön. Siellä edelleen se ennen käyttämäni iTunes. Voinko poistaa sen, ja sitten ladata uudestaan avovaimolle ja hänen uudelle puhelimelle? Vai häviääkö silloin iTunes myös minun puoleltani? Olemme kummatkin tileinemme 'järjestelmänvalvojia'.
Tämä meni nyt todella sekavaksi.. Sori jälleen kerran siitä