vinouma kirjoitti:Noni, vuokran jälkeen loppukuun budjetti 229€. Nice
Mulla menee päivässä ruokaan n. 30€. Aika tiukkaa tulee olemaan varmaan siellä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
vinouma kirjoitti:Noni, vuokran jälkeen loppukuun budjetti 229€. Nice
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Syötkö sä niin paljon maitorahkaa päivässä. Vai syötkö Obelixin tyyliin muutaman villisian päivässäErño kirjoitti:Mulla menee päivässä ruokaan n. 30€
Mutta niitä ei voi itse valita. Jos lounasravintolassa käy niin pitää valita siitä keitto, kasvis yms hömpästä. Jos tänään ei makaronilaatikko maistuisi ja huomenna sitä tahtoisi niin eipäs onnistu. Olet keittäjän armoilla ja heidän mielivaltainen terrorisointi jatkuu.hatey kirjoitti:Onneksi lounareilla saa "ilmaiset" sapuskat arkisin.
Viesti Kirjoittaja omenaairapple »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja omenaairapple »
Asia hoidettu.amanita kirjoitti:Yv:kin lähti asian tiimoilta.
Perjantaina ongelma ratkeaa, jos numerot osuu oikein. 60 miljoonaa tarjolla. 50€ x 365pv = 18250€ / vuosi. En muista ikääsi, mutta lasketaan sen olevan 25v. Tuo 18250€ x 50 = 912500€ eli alle miljoona. Tuolloin olisit 75v ja rahaa vielä 59 miljoonaa jäljellä, jos rahoillesi et saa korkoa. Inflaatiota ei tarvitse murehtia.Erño kirjoitti:Jos söisin aina jossain ravintolassa, olisi ruokaan kulutettu raha päivää kohden lähempänän 50€.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Jos voitan niin alatko mun personal traineriksi? Minä lopettaisin kaikki työt paitsi kotona olevia harrasteita joita haalisin kyllä lisää. Sisältöä elämään jotai ei nyt oikein ole. Työ ei ole elämän sisältö vaan sen surma.Erño kirjoitti:Tuollaisilla rahoilla jäisi kyllä työt vähemmälle.
40.000€ räpylään ja teikäläinen tulee mulle töihin. Tietenkin, jos Perjantaina voitto tulee ja pääsemme sopimuksissa yhteisymmärrykseen.Erño kirjoitti:Voisin kyllä ryhtyä.![]()
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Oliko "pikkukyyti" kasvanut odotettuun tahtiin?hatey kirjoitti:Kävin ultrassa, helvatan geelisotkua mahanahka täynnä.![]()