Heräsin tänään ennen 4S:n herätyskelloa. Pistin sen pois päältä, jottei alkaisi pirisemään sillä aikaa kun käyn suihkussa. Menin suihkuun, alkoi pirisemään. Tulin takaisin, ja tarkistin, että hälytys tosiaan oli pois päältä.
Toinen asia mikä hämää, on ettei puhelin ole yhteydessä wi-fiin. iPad ja iMac saavat yhteyden ja toimivat normaalisti, mutta iPhone ei.
Buuttaukset eivät auttaneet, mutta seuraava proseduuri toimi:
- Wi-fi-asetuksista langattoman verkon kohdalta info ja "forget this network"
- Joinaa uudelleen ja kirjoita salasana
- Herjaa, että ei saa yhteyttä, paina ok
- Joinaa vielä uudestaan, yhteys muodostuu.
Vaikea tuosta on muodostaa mitään diagnoosia, mutta jotenkin tuntuu, että puhelin on yrittänyt ottaa yhteyttä väärällä salasanalla tai asetuksilla. Reitittimen asetuksiin en ole koskenut viime aikoina.
Herätyskellon käyttäytymiseen en keksi mitään syytä. Mulla on etäinen muistikuva, että herätys on toiminut epäluotettavasti ennenkin.
Jos painaa torkkua, niin ei taida kellon herätys-sivulla olla tuosta mainintaa.. Mulla käynyt joskus tuollain kun epähuomiossa torkuttanut eikä sitä voinut enää perua.
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
thoug kirjoitti:Jos painaa torkkua, niin ei taida kellon herätys-sivulla olla tuosta mainintaa.. Mulla käynyt joskus tuollain kun epähuomiossa torkuttanut eikä sitä voinut enää perua.
Laitoin herätyksen pois päältä ennen herätystä, jos se nyt jäi epäselväksi.
thoug kirjoitti:Jos painaa torkkua, niin ei taida kellon herätys-sivulla olla tuosta mainintaa.. Mulla käynyt joskus tuollain kun epähuomiossa torkuttanut eikä sitä voinut enää perua.
Torkuttamisen jälkeen herätysajastin näkyy aktiivisena tuolla kello-ohjelmassa. Torkkuajastimen voi sammuttaa siten kääntämällä herätyksen pois päältä.
Mutta jos on vakio herätys niin sehän on aina aktiivinen, eikä siten näe onko se torkulla vai ei. Eikä sitä viitsi sulkea, jotta seuraavana päivänä ei jää herätys välistä.
Viimeksi muokannut E-W, 9.9.2014 klo 11.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu.
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +
Varma en ole, mutta itsellä on Asetuksissa Musiikki-sovelluksen kohdalla täppä pois kohdasta "Näytä kaikki musiikki" ja iTunes- ja App Storen Asetuksissa täppä pois kohdasta Näytä kaikki: Musiikki, ja itsellä ei näy tuota U2:n levyä. Eli ehkä jompi kumpi noista auttaa?
Mulla on ongelmana se, ettei sormenjälki tunnistin toimi.
Peukalot kummastakin kädestä se tunnistaa, mutta ku se on tunnistamassa viimeisiä "viivoja" niin se vain yrittää tunnistaa ne, ja lopulta sanoo "sormenjälkiä ei voida tunnistaa"
Etusormea eikä muitakaan sormia se tunnista ollenkaan.
Tässä oli jailbreak (7.1.1), jonka poistin juuri.
Mitenkä tuo jailbreak poistettiin täydellisesti ? Ensin varmuuskopio puhelimesta, sitten "tehdasasetusten palautus" ja palautus varmuuskopiosta ? Tein mielestäni sen, mutta ainakin OP-mobiili valitti vielä jailbreakatusta järjestelmästä.
1. Joka kerta ku laitan luurin kiinni koneeseen (pc) niin aukeaa itunes. Saako niin, että ei aukee ja jos saa niin miten?
2. Tein ipadilla videoleikkeen siirsin koneelle ja siitä iphoneen. Video löytyy "videot" kansiosta, mutta saako sitä mitenkään sieltä kansiosta jaettua sähköpostiin tai vielä parempi whatsappin kautta? Ite en oo tähän ratkaisua keksiny.
3. Onko turvallista/mahdollista vielä pelastaa akun turvottaneesta puhelimesta kuvia?
4. Onks kaikki ookoo?
1. iTunesissa on sellainen valinta kun "Avaa iTunes kun iPhone liitetään" tms Yleiset-välilehdellä kun liität iPhonen koneeseen.
2. Eikö pysty lähettää sähköpostiin kun menet sinne videot-kansioon, valitset videon, painat vasemmasta alakulmasta sitä nuoli juttua ja sieltä valitsemalla Sähköposti?
3. Tähän en osaa sanoa mitään
4. Kaikki on ihan ookoo