Miten teillä tuo tallennustila, oletteko joutuneet ostamaan lisää?
Nyt puhun itseni kaltaisista pienkäyttäjistä. Mulla on siellä Mail Yhteystiedot Kalenterit Muistutukset Muistiinpanot Safari Avainnippu ja Löydä iphone. Ja tallennustilan tilanne on 4,51Gt/5Gt. Onko tämä normaali? Onhan puoli gigaa paljon, siis jäljellä, mutta jotenkin tuo käytössä oleva määrä on hämmästyttävästi kasvanut!
Viimeksi muokannut amanita, 19.3.2014 klo 12.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikko hivenen kuvaavammaksi
Minä ostin 20 gigaa lisää tallennustilaa, koska pidän iCloudissa mm. Numbersin ja Pagesin filuja, Mailinkin osuus on aika suuri, sekä kolmen laitteen varmuuskopiot, sekä lukuisien muidenkin ohjelmien filuja. Olen kuitenkin ihan ns. pienkäyttäjä, kamaa vain tuntuu kertyvän tuonne, enkä halua, että pitää pihistellä miettimällä, mitä kannattaa ja mitä ei tallentaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Vanha tilauksesi 15 Gt kokonaistallennustilaa hintaan 16,00 € vuodessa on päivitetty tilaukseen 20 Gt vain 10,99 € vuodessa. Saat hyvityksen 0,81 €, joka perustuu alennettuun hintaan ja tilauksesi jäljellä oleviin kuukausiin. Tämä tilaus (20 Gt) uusitaan automaattisesti 7. marraskuuta 2014, ja sinulta veloitetaan 10,99 €.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..